به گزارش ایرنا محمد جوروند عصر جمعه در نشست هم اندیشی با مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان شوش در تالار نیایش این شهر افزود:سال گذشته تمام سرانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد پرداخت شد ولی امسال به دلایلی تاکنون پرداخت نشده که با پیگیری انجام شده این سرانه تا پایان سال پرداخت خواهد شد.
وی گفت: در مساجد خوزستان یک هزار و 200 کانون فرهنگی و هنری فعالیت دارند. افرادی که متقاضی تاسیس کانون فرهنگی هنری در مساجد هستند محدویتی ندارند و هر موقع در سامانه ثبت نام کنند مجوز آنها صادرخواهد شد.

**سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به خوزستان
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان همچنین از سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان خوزستان قبل از پایان امسال خبر داد و گفت: این سفر قرار است نیمه دوم اسفندماه انجام شود.
جوروند افزود:نشست با موضوع های مختلف فرهنگی و سفر به برخی شهرهای خوزستان از جمله شهرستان شوش همچنین امضای تفاهم نامه بین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار خوزستان در رابطه با اعتبارات خاص و برنامه های فرهنگی وهنری از برنامه های این سفر است.
نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست هم اندیشی گفت:با وجود فعالیت 270 مسجد در سطح شهرستان شوش تنها 70 مسجد دارای کانون فرهنگی می باشند که انتظار داریم علاوه بر افزایش تعداد کانون های فرهنگی و هنری مساجد شوش نسبت به تجهیز آنها از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام شود.
دراین نشست فاطمه دیناروند سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گزارشی از مشکلات کانون های فرهنگی هنری شهر و روستاهای این شهرستان ارایه کرد.
همچمین تعدادی از مدیران کانون ها فرهنگی و هنری مساجد شوش به بیان نظرات و مشکلات مساجد پرداختند.
7280/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.