به گزارش خبرنگار ایرنا غلامرضا شریعتی روز پنجشنبه در جلسه هم اندیشی روسای فدراسیون که با حضور وزیر ورزش و جوانان در اهواز برگزار شد اظهار کرد: با توجه به گرمای بیش از اندازه هوا در خوزستان ورزش شنا در بین مردم این استان به ویژه جوانان گسترده است.
استاندار خوزستان با بین این که متاسفانه زیرساخت لازم در حوزه ورزش شنا در استان کمتر وجود دارد افزود: مردم استان به صورت سنتی از رودخانه ها استفاده می کنند و این مسئله باعث شده که خوزستان بیشترین تعداد غرق شدگان رودخانه ای کشور را در پنج سال اخیر داشته باشد.
وی عنوان کرد: با توجه به گرمای طولانی در خوزستان و گرمای بیش از 49 درجه هوا در 55 روز از سال، باید به توسعه سالن های ورزشی سرپوشیده مجهز به سیستم های سرمایشی در خوزستان توجه جدی شود .
شریعتی با اشاره به این که باید فضا و شرایط لازم برای بروز استعدادهای ورزشی در استان بیشتر فراهم شود افزود: قطعا اگر این فضا و زیرساخت ها بیشتر تقویت شود، ورزشکاران خوزستانی در رقابت های بین المللی بیشتر افتخارآفرینی می کنند.
وی به معضل ریزگردها در خوزستان اشاره کرد و گفت: در طی سال های اخیر مردم خوزستان در معرض آسیب پذیری بیشتری در حوزه سلامت هستند لذا انتظار می رود تا امکانات ورزشی بیشتری برای مردم استان تامین شود. سرمایه گذاری در خوزستان سرمایه گذاری برای کل کشور خواهد بود لذا امیدوارم سرمایه گذاری برای توسعه زیرساخت های ورزشی در خوزستان افزایش یابد.
9879/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.