به گزارش ایرنا حجت الاسلام فرج الله براتی شامگاه چهارشنبه در نشست شوراهای مرکزی بسیج اساتید دانشگاه های خوزستان با حضور حسین امیرعبداللهیان مشاورعالی ریاست مجلس شورای اسلامیدر اهواز ، اظهار کرد: امروز هرآنچه داریم به برکت رهنمودهای امام خمینی(ره) است چرا که بیانات ایشان همگی برگرفته از احادیث وتعالیم دینی بود.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم به نقش و جایگاه بسیج اشاره کرد و افزود: امام خمینی(ره) بسیج را شجره طیبه برشمردند چرا که درخت ویژگی خاصی داشته و ثمربخش است و به دیگران سود می رساند.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی اهواز ادامه داد: بسیج بر اساس قرآن و آموزه های دینی حرکت کرده و نقش موثر خود را در موفقیت های این نظام اسلامی در دهه های گذشته برای همگان اثبات کرده است.
وی بیان کرد: در سال های اخیر دشمن با تمام تجهیزات خود وارد جنگ علیه اسلام و شیعه شد اما بسیجیان علاوه بر این که در کشور خودمان مرزها را نگه داشتند، کشورهای منطقه را نیز از یوغ دشمن و داعش نجات دادند.
حجت الاسلام براتی تصریح کرد: امید است این روحیه بسیجی در اساتید دانشگاه های استان نیز همواره زنده نگه داشته شود و ما نیز به عنوان یک بسیجی تمام شرایط لازم را برای رشد و اعتلای فرهنگ بسیجی فراهم خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ بسیجی باید با رشد علمی و پژوهشی همراه شود و اساتید ما در کنار تدریس علم، این روحیه را نیز به نسل جوان منتقل کنند.
نشست شوراهای مرکزی بسیج اساتید دانشگاه های خوزستان شامگاه چهارشنبه با حضور حسین امیرعبدالهیان مشاورعالی ریاست مجلس شورای اسلامی و در سالن شهدای مدافع حرم دانشگاه ازاد اسلامی اهواز برگزار شد.
7152/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.