حسین حمیدپور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:طرح پاکسازی عمومی شهر با محوریت شهری پاکیزه از امروز در مناطق چهار گانه شهرداری به اجرا درآمد.
وی با دعوت از گروه های مردمی در طرح پاکسازی محله به محله این شهر افزود :این طرح با رویکرد نقاط کم برخوردار و حاشیه ای، کارهایی همچون لکه گیری آسفالت، هرس و جمع آوری درختان، جاروکشی، نخاله برداری و تنظیف عمومی با بهره گیر ی از توان تمام نیروهای موجود در نواحی به انجام می رسد.
در اجرای این طرح با مشارکت و همراهی گروه های مردم نهاد با راهبری سازمان مدیریت پسماند کار جمع آوری زباله ها از سطح پارک ها و محلات انجام می شود.
شهردار آبادان با تاکید بر ضرورت همراهی و مشارکت شهروندان در پاکیزگی شهر گفت : به طور یقین بدون همیاری مردم قادر به نظافت و پاکیزه کردن شهر نخواهیم بود ، تشویق گروه های فعال مردمی در فضای مجازی ما را تشویق به اجرای این طرح کرد.
حمیدپور تصریح کرد : این طرح بناست در روزهای جمعه با مشارکت اصناف، هسته های تجاری و هسته های بازاری آبادان نیز اجرایی شود.
وی اظهار کرد: با این کار، شهر در ایام نوروز جلوه زیبایی پیدا خواهد کرد و امیدواریم میزبان خوبی برای میهمانان نوروزی باشیم.
شهردار آبادان طرح پاکسازی محله به محله را پایدار عنوان کرد و گفت:این طرح تنها مربوط به اسفند ماه نیست و سعی داریم طرح پاک سازی محل به محل را به صورت پایدار در تمام مناطق آبادان ادامه دهیم.
شهردار آبادان گفت: پاک سازی محلات، رنگ آمیزی جدول ها، پاک سازی فضای سبز، لکه گیری معابر شهری، نورپردازی برخی محلات، گل کاری در سطح شهر را تا پایان اسفند ماه در اولویت برنامه های اجرایی شهرداری قرار داده ایم تا شهر برای میزبانی از میهمانان نوروزی آماده باشد.
حمیدپور با تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی عمومی در زمینه جمع آوری زباله در میان شهروندان اظهار کرد: به منظور فراهم سازی زمینه مشارکت و همکاری مردم در زمینه معرفی خاطیان در بحث زباله و نخاله های ساختمانی بخشی را در سامانه 137 تعریف کردیم که شهروندان می توانند از این طریق موارد را به اطلاع ضابطان شهرداری برسانند.
7104/7165/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.