مشاور فناوری اطلاعات و ارتباطات استاندار خوزستان، گفت: این نمایشگاه 13 تا 16 اسفند ماه امسال در محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی اهواز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، طیبه اسماعیلی اظهار کرد: نمایشگاه الکامپ خوزستان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات با مدیریت نظام صنفی رایانه‌ای استان سه سال متوالی در اهواز برگزار می شود.

وی افزود: امسال با توجه به تحولی که در حوزه فعالیت های فضای مجازی، بخش خصوصی و شرکت‌ های نوپا یا استارتاپ ها انجام شده امیدواریم شاهد نمایشگاه متفاوتی نسبت به سال گذشته باشیم.

مشاور فناوری اطلاعات و ارتباطات استاندار خوزستان، با بیان اینکه امیدواریم نمایشگاهی شایسته استان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات باشد، تصریح کرد: با همکاری استانداری، شرکت‌ های بخش خصوصی و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و سایر نهاد های مرتبط برگزار می شود.

اسماعیلی با اشاره به بخش های مختلف در این نمایشگاه خاطر نشان کرد: بخش دولت الکترونیک جهت ارائه توانمندی‌ های دولت در حوزه الکترونیک پیش بینی شده که در سالن جداگانه ای دستگاه های اجرایی که خدمات الکترونیک به مردم ارائه می دهند، حضور خواهند داشت و خدمات خود را به نمایش می گذارند. استانداری به عنوان دستگاه حاکمیتی در سالن دولت الکترونیک حضور فعال خواهد داشت.

وی بیان کرد: شرکت های فناوری اطلاعات و ارتباطات از خوزستان و همچنین از استان های دیگر در نمایشگاه حضور می یابند همچنین اپراتورهای ارائه دهنده اینترنت و سرویس تلفن همراه در نمایشگاه شرکت خواهند کرد.

مشاور فناوری اطلاعات و ارتباطات استاندارخوزستان افزود: در بخشی با عنوان الکامپ استارز شرکت‌ های نوپا و بخش بازی‌ های رایانه‌ای و فروشگاهی به صورت گسترده در نمایشگاه حضور می یابند.

وی یادآور شد: در حاشیه نمایشگاه الکامپ کارگاه های آموزشی پیش بینی شده که در حوزه های مختلف فناوری اطلاعات و ارتباطات خدمات آموزشی خواهند داد.

اسماعیلی گفت: مسابقاتی بین استارتاپ های شرکت کننده در نمایشگاه برگزار می شود که ان شاالله شاهد نمایشگاهی با نشاط و با انگیزه برای کسب و کارهای حوزه فاوا خواهیم داشت و نوید بخش اشتغال در خوزستان باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.