پنجمین دوره مسابقات بین المللی شطرنج کارون در اهواز طی مراسمی با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان آغاز شد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی طی سخنانی در مراسم افتتاحیه این مسابقات ضمن خیر مقدم به شرکت کنندگان گفت: امیدواریم در مدت حضور خود در خوزستان اوقات خوشی داشته باشید و خاطرات خوبی را ثبت کنید.

وی افزود: انشاالله پنجمین دوره مسابقات بین المللی کارون با کیفیت مناسب و مطابق با استانداردهای بین‌المللی برگزار شود و شرکت کنندگان بتوانند داشته‌های خود را عرضه کنند و بهترین‌ ها انتخاب شوند.

استاندار خوزستان ادامه داد: این مسابقات و تورنمنت‌های بین‌المللی منجر به گسترش این ورزش در خوزستان و اهواز می‌شود و موجب می‌شود جوانانی که نسبت به این بازی فکری علاقمند هستند رغبت بیشتری داشته باشند و شرایط برای آن ها بیش از پیش فراهم شود. 

شریعتی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود سال‌های آینده تعداد بیشتری از خوزستان در این مسابقات شرکت کنند و استان ما از این بابت هم بتوانند سهم خود را نسبت به کشور داشته باشد. 

استاندار خوزستان یادآور شد: از ویژگی‌های خاص شطرنج این است که سن و جنسیت نمی‌شناسد که این موضوع در کنار حضور گرم تماشاگران موجب جذابیت بیشتر مسابقات است. 

شریعتی در پایان گفت: امیدواریم این دوره از مسابقات رضایت شما را جلب کند و ما بتوانیم این مسابقات را در سطح جهانی برگزار کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.