مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از اختصاص ٦٥٠ میلیون تومان بن خرید کتاب در نمایشگاه امسال خبر داد.

به‌گزارش‌خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمد جوروند در مراسم افتتاح دوازدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان، اظهار کرد: خوشبختانه امسال سی و ششمین جشنواره فیلم فجر مورد استقبال ٢٠ هزار خوزستانی قرار گرفت.

وی افزود: بعد از این نمایشگاه نیز جشنواره بین المللی تئاتر اهواز را برای نخستین بار در خوزستان برگزار می کنیم.

جوروند با اشاره به این که امسال سه سالن با ٣٤٠ غرفه، به نمایشگاه کتاب اختصاص داده شده، افزود: ١٤٥ ناشر نمایندگی، ٤٥ ناشر فروش متمرکز و٣٠ ناشر استانی، در این نمایشگاه حضور دارند.

وی خاطر نشان کرد: ١٧ ناشر عرب نیز در این نمایشگاه به عرضه محصولات ادبی خود می پردازند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در ادامه با اشاره به تدارک دیدن برنامه های جانبی خیلی خوب در نمایشگاه کتاب، تصریح کرد: امسال برنامه های متعددی را در بخش جنبی تدارک دیده ایم که در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شوند.

وی تصریح کرد: اتفاق خوبی که رخ داده، این است که هشت مورد از کتابفروشی های خوزستان نیز در کنار دیگر ناشران تولیدات خود را در نمایشگاه عرضه می کنند.

جوروند با اشاره به این که سال گذشته با وجود پدیده گرد و غبار استقبال خوبی از نمایشگاه شد، افزود: ٦٥٠ میلیون بن اختصاصی نمایشگاه امسال است و سال گذشته نیز ٦٠٠ میلیون اختصاص دادیم در حالی که یک میلیارد و ٢٠٠ میلیون تومان فروش کتاب داشتیم.

وی بیان کرد: همزمان با نمایشگاه کتاب هفته قرآن و عترت را نیز برگزار می‌کنیم و برنامه های متنوعی برای این هفته در سطح کل استان برگزار می شود و البته برخی از آن ها در نمایشگاه کتاب خواهند بود.

گفتنی است، نمایشگاه کتاب خوزستان تا ٣٠ بهمن همه روزه در دو نوبت صبح از ساعت ٩ الی ١٢ و بعد از ظهر از ساعت ١٦ الی ٢٢ در محل نمایشگاه های بین المللی خوزستان پذیرای بازدید کنندگان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.