به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری در پیام مشترکی، حضور حماسی مردم در این همایش ملی ، را نشانه وفاداری و دلبستگی مردم متدین و انقلابی خوزستان به دستاوردها و آرمان های امام راحل و شهدای پرافتخار توصیف کردند.
در این پیام آمده است' مردم خوزستان با حضور چشم نواز و تماشایی ، یک دل و یک رنگ و پیوند مستحکم با انقلاب اسلامی ، افتخاری بزرگ آفریدند که در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد.
این پیام می افزاید: مردم خوزستان در جای جای آن با حضور یکپارچه و متحد به همه دشمنان فهماندند که در دفاع از انقلاب اسلامی و آرمان های مقدس آن لحظه ای تردید به خود راه نمی دهند ؛ ما باید از این مردم فهیم و مومن تشکر کنیم.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان نیز در بیانیه ای ، حضور باشکوه و با عظمت مردم استان در راهپیمایی 22 بهمن را ستود.
در این بیانیه آمده است : مردم بصیر و انقلایی خوزستان با شور ملی و احساس مسئولیت ، حضوری حماسی رقم زدند و دنیا را متحیر و مبهوت حضور خود کردند.
حضرات آیات شفیعی ، فرحانی ، احمدی شاهرودی و حیدری نمایندگان مردم استان در مجلس خبرگان رهبری ، فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ، لشگر 92زرهی اهواز و مجمع نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی از حضور مقتدرانه و حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کردند.
به گزارش ایرنا راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در بیش از 70 نقطه شهری و بسیاری از روستاها استان به صورت خودجوش برگزار شد.
6065/6002
خبرنگار:محمدرضا بنوره**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.