به گزارش ایرنا، مردم از ساعت ها قبل از آغاز راهپیمایی، در میدان مولوی اهواز جمع شده بودند و در پایان مراسم در هنگام سخنرانی مسئولان، همچنان سیل جمعیت به راهپیمایان اضافه می شد.
حضور قشرهای مختلف مردم با لباس های مخصوص هر قومیت از جمله عرب، لر و بختیاری جلوه ای خاص به این مراسم بخشیده بود و ورزشکاران با لباس های ورزشی یک دست، موتورسوران و دوچرخه سواران، معلولان و جانبازان قطع نخاعی نیز بر شکوه بیشتر این مراسم افزوده بود.
مسئولان دستگاههای اجرایی و نیروهای مسلح بسیج، ارتش و سپاه با لباس های نظامی دوشادوش مردم در این راهپیمایی شرکت کردند.
پرچم ایران اسلامی از ابتدا تا انتهای پل نادری در دست مردم حمل میشد و کبوتران رنگین به نقش پرچم ایران نیز در حاشیه این راهپیمایی به پرواز درآمدند که صحنه زیبایی آفرید.
برپایی ایستگاههای توزیع آب، شربت، چای و پرچم ایران بین مردم از دیگر حاشیه های راهپیمایی امروز بود.
کمپین نه به انتقال آب کارون نیز درحاشیه راهمپیمایی برپاشده بود که مردم طوماری را امضا می کردند.
آتش زدن عروسک ترامپ و پرچم کشورهای آمریکا و اسرائیل و همچنین حمل پلاکارد توسط برخی جوانان مبنی بر اعتراض به بیکاری از دیگر حاشیه های این مراسم بود.
مسیر راهپیمایی 22 بهمن در اهواز از میدان مولوی(سه گوش) شروع شده و به سمت پل شهید علم الهدی، خیابان سلمان فارسی(نادری) به سمت چهار راه آبادان ادامه داشت.
راهپیمایان در ابتدای مسیر با شعارهایی همچون 'ملت ما بیدار است از فتنه گر بیزار است، لبیک یا خامنه ای ، استقلال آزادی جمهوری اسلامی بر پایبندی خود به اصول انقلاب اسلامی که امام راحل پایه گذار آن بود تاکید کردند.
سخنران راهپیمایی 22 بهمن در اهواز سردار سرتیپ حسین سلامی جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.
طبق برنامه اعلام شده از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در بیش از 70نقطه شهری استان خوزستان و برخی از روستاها با حضور یکپارچه و وحدت آفرین مردم برگزار شد.
/6002/3004
خبرنگار: خاطره غفاری**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.