به گزارش ایرنا راهپیمایی با شکوه یوم الله 22 بهمن در شادگان از محل خیابان شهید باهنر شهدای گمنام آغاز شد.
مردم ولایتمدار و انقلابی شادگان با سردادن شعارهای انقلابی در حالی که پلاکاردهایی با مضامین مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر داعش و مرگ بر آل سعود مسیر خیابان امام (ره) به سمت میدان لاله، خیابان امام (ره)، میدان امام خمینی (ره ) طی کردند.
به گزارش ایرنا امام جمعه شادگان در پایان این مراسم گفت:حضور و مشارکت معنی دار مردم در رهپیمایی 22 بهمن باعث اقتدار بیشتر نظام اسلامی در تمام عرصه ها است.
حجت الاسلام سیدمجید شرفی اظهار کرد:حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان را مایوس و ناامید کرد که باعث عزت و غرور ملی ایرانیان است.
وی افزود:این انقلاب ثمره خون هزاران شهید انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است و بدون شک مردم بخصوص عشایر همواره حافظ ارزش‌ها و دستاوردهای آن هستند.
حجت الاسلام شرفی گفت:امروز کشور به برکت انقلاب اسلامی در همه عرصه ها پیشرفت کرده است و به یکی از قدرت های منطقه ای تبدیل شده است.
به گزارش ایرنا اجرای سرودهای انقلابی توسط 1357 دانش آموز در ابتدای راهپیمایی و قرائت قطعنامه سراسری و تایید آن توسط راهپیمایی کنندگان با تکبیر و شعارهای انقلابی از دیگر برنامه راهپمایی 22 بهمن شادگان بود.
3015/7165/6064
خبرنگار:عدنان جواهری ** تنظیم : حمیدرضا ترابی فرد ** انتشار دهنده: محسن بهاروند
کانال خبری ایرنا خوزستان: @ irnaahvaz
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.