رضا نجاتی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن مردم انقلابی و غیور اهواز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حضور پرشور و نشاط توام با درک انقلابی و دینی مردم در این همایش ملی ، یک بار دیگر به بدخواهان و دشمنان ستیزه جوی ایران اسلامی این پیام را رساند که قادر نیستند مقابل این امواج خروشان تاب بیاوردند و محکوم به شکست و اظهار عجز هستند.
وی با بیان اینکه باید از این مردم وفادار و انقلابی به واسطه این حضور پرمعنا تقدیر کرد افزود: این حضور ، مسئولیت مسئولان را برای خدمت گذاری جهادی به این مردم به خصوص جوانان عزیز این مرز وبوم سنگین تر می کند زیرا آنان امروز نشان دادند مسئولیت پذیری و حضور آنان کمتر از جوانان اول انقلاب کمتر نیست .
مدیرکل امنیتی ، انتظامی و امور مرزی استانداری خوزستان در ادامه با اشاره به اینکه اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن در شرایط کنونی و بین المللی اظهار کرد: جبهه استکبار به خصوص امریکایی ها باید درک کنند با چه ملت منسجم و متحدی رو به رو هستند.
نجاتی افزود: امروز در جای جای ایران اسلامی به خصوص خوزستان و مناطق مرزی آن شور ، نشاط و سرزندگی است و همه و همه برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی با همه وجود به میدان آمدند و دلبستگی خود را به آرمان های انقلاب اسلامی نشان دادند.
وی در کنار همه بودن همه اقوام اعم از عرب ، لر ، بختیاری ، دزفولی ، بهبهانی ، آبادانی و خرمشهری در این راهپیمایی عظیم نشان داد که احاد مردم در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل و شهدای عزیز ، تمام قد در میدان هستند و به دشمنان و بدخواهان اجازه شیطنت و دخالت در امور داخلی خود نمی دهند.
نجاتی راهپیمایی 22 بهمن امسال را باشکوه تر از سال های گذشته توصیف کرد و افزود: امروز در همه نقاط شهری خوزستان مردم به میدان آمدند و برخی از گزارش ها حاکی از آن است که در بسیاری از روستاها مردم به صورت خودجوش وارد میدان حضور شدند.
بنا به اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، راهپیمایی 22 بهمن در بیش از 70 شهر استان خوزستان با حضور پرشور مردم برگزار شده است.
/6002/6065
خبرنگار:محمدرضا بنوره**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.