به گزارش ایرنا ، راهپیمایی 22 بهمن روز یکشنبه در شهر شوش و نیز شهرهای حر ، الوان ، فتح المبین و شاوور با حضور حماسی اقشار مختلف مردم این شهرها برگزار شد.
مردم انقلابی شوش در مسیر راهپیمایی تعیین شده از ساعات اولیه صبح حضور داشتند تا حماسه‌ دیگری در برگی از تاریخ انقلاب خلق کنند.
اقشار مختلف مردم شوش از پیر و جوان، زن و مرد در این راهپیمایی که پیشاپیش آنها خانواده های معظم شهدا حضور داشتند با در دست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران شرکت کردند و یکصدا فریاد مرگ بر مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر ‌دادند.
مردم شوش امسال در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضوری منسجم و باشکوه داشتند تا بار دیگر پایبندی خود را به راه شهدا و امام شهدا به اثبات برسانند.
بسیاری از مردم شوش به صورت خانوادگی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند تا ثابت کنند برای دفاع از آرمان های انقلاب، همچون دوران هشت سال دفاع مقدس با تمام وجود آماده اند.
حجت الاسلام سیدمحمد امام ، امام جمعه شوش در جمع راهپیمایان در سخنانی ضمن تشکر از حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی گفت:این حماسه حضور پاسخی محکم به یاوه گویی آمریکا و دشمنان نظام است.
فرماندار شهرستان شوش نیز ضمن تشکر از حضور حماسی مردم در این راهپیمایی گفت:حقیقتان حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن ماه حضوری کم نظیر است و پیام این حضور افزایش اقتدار ایران اسلامی در عرصه های مختلف جهانی است.
عدنان غزی افزود: مردم ایران اسلامی با حضور پرشور خود در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن انقلابی گری خود یعنی همان تبعیت از امام ، رهبری و حمایت از مظلومان جهان را به اثبات رساندند.
وی گفت: حضور پرشور آحاد مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که یاوه گویی های سران کشورهای مستکبر جهان اثری در عزم و اراده ملت ایران نداشته و مردم با قدرت از نظام ، انقلاب و رهبری دفاع می کنند.
نماینده مردم شوش درمجلس شورای اسلامی نیز گفت:انقلاب مردم ایران خدایی بود و ملت ایران تحت رهبری حکیمانه امام راحل وارد صحنه شدند.
سید راضی نوری با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران اینک روند روبه رشدی از نظر اقتصادی اجتماعی ، سیاسی و فرهنگی طی می کند افزود: اقتدار ایران اسلامی در عرصه بین الملل همچنان رو به افزایش است.
وی گفت: حضور مردم در این راهپیمایی نشان داد مردم همچنان برای دفاع از انقلاب خود در صحنه حاضر و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.
نماینده مردم شوش افزود:حضور مردم در این راهپیمایی بار دیگر انقلاب و نظام اسلامی را علیه توطئه های دشمنان بیمه کرد.
نایب رییس مجمع نمایندگان خوزستان گفت:حضور مردم در راهپیمایی یک پشتوانه قوی برای نظام و مسئولان است. مردم بار دیگر به وظیفه انقلابی خود عمل کردند و اینک نوبت مسئولان است تا صادقانه به مردم خدمت کنند.
در پایان ، قطعنامه راهپیمایی 22 بهمن 1396 قرائت و حاضران با شعار الله اکبر مفاد آنرا تایید کردند.
7280/6068
خبرنگار:مجتبی پناهی **انتشار: فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.