به گزارش ایرنا تیم استقلال خوزستان روز جمعه در هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف تیم فولاد خوزستان رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.
دو تیم استقلال خوزستان و فولاد در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که به ترتیب با کسب 19 و 37 امتیاز در مکات های پانزدهم و سوم جدول قرار داشتند.
آبی های خوزستان در این دیدار با ترکیب وحید شیخ ویسی، عقیل کعبی، موسی کولیبالی، میثم دورقی، حکیم نصاری، فرید بهزادی، وحید نامداری، سلمان بحرانی، علیرضا دغاغله، اسماعیل شریفات و دانیال ماهینی وارد زمین شد.
همچنین حامد لک، فرزاد جعفری ، پیمان شیرزادی، ایوب والی، عبداله کرمی، رحیم زهیوی، فرشاد جان فزا، سینا مریدی، عبداله ناصری، فرشاد سالاروند و حسن بیت سعید ترکیب فولادی ها را در این بازی تشکیل می دادند.
با توجه به رایگان بودن بازی بیش از پنج هزار تماشاگر خوزستانی از این بازی دیدن کردند که پس از سال ها یکی از دربی های پرتماشاگر اهواز به شمار می رفت.
در دقیقه 75 بازی فرشاد بختیاری زاده مربی تیم فولاد خوزستان به علت اعتراض به تصمیم داوری از زمین اخراج شد. همچنین عادل کلاه کج تنها کارت زرد بازی را دریافت کرد.
در ادامه تلاش دو تیم بی فایده ماند و دربی سرخابی فوتبال خوزستان بدون گل به پایان رسید.
9879/6068
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار :محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.