مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از حضور ٥٠٠ ناشر داخلی و ١٠ ناشر خارجی در دوازهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، نشست خبری نمایشگاه بین‌المللی کتاب و هفته قرآن و عترت با حضور محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مرتضی جمشیدی معاون فرهنگی، سید کریم موسوی معاون قرآن و عترت این اداره کل و جمعی از اصحاب رسانه، امروز سه‌شنبه ١٧ بهمن در تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست اظهار کرد: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب با بیش از ٦٧ هزار عنوان کتاب، ٢٥ تا ٣٠ بهمن، هم چون دوره‌های پیشین، در محل دائمی نمایشگاه ‌های اهواز در کیانپارس برگزار می‌شود.

جوروند ضمن اعلام این که در نمایشگاه کتاب امسال غرفه‌ای به صنف کتاب‌فروشی‌ها اختصاص داده‌ شده‌ است، افزود: کتاب‌ها در دوازدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان با تخفیف ٣٠ درصد در نمایشگاه عرضه خواهند شد.

وی در ادامه افزود: برای مولفان خوزستان نیز غرفه‌ای اختصاص داده‌ شده‌ است و همه نویسندگان خوزستانی، آنهایی که کتابهایشان در استان و یا خارج از استان چاپ شده است، می‌توانند تالیفات خود را در این غرفه ویژه در معرض نمایش قرار دهند.

وی با اشاره به هفته قرآن و عترت به عنوان یک رویداد مهم فرهنگی در استان، خاطر نشان ساخت: جشنواره هفته قرآن و عترت خوزستان برای نخستین بار با نمایشگاه کتاب تلفیق شده‌ است. این رویداد بسیار مهم و خلاقانه‌ای است که باعث غنا بخشیدن به نمایشگاه و بالا بردن سطح کیفی هر دو برنامه است.

جوروند در پایان ضمن دعوت از مردم فرهنگ دوست استان برای حضور فعال در این نمایشگاه امیدوار شد که همچون دوره پیش مردم خوزستان استقبال خوبی از این رویداد مهم فرهنگی داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.