به گزارش ایرنا مهران شاهین طبع روز دوشنبه پس از پیروزی تیمش مقابل پالایش نفت آبادان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بازی امروز به دلیل اینکه هر دو تیم بی انگیزه بودند بار فنی نداشت و فکر می کنم تماشاگران نیز از دیدن این بازی لذت نبردند.
وی افزود: هر دو تیم قابلیت آن را داشتند که در بازی فینال رو در روی یکدیگر به میدان بروند و فکر می کنم نتیجه بازی امروز چیزی از ارزش های هر دو تیم کم نمی کند.
وی به حضور پر تعداد بازیکنان ملی پوش در بازی امروز اشاره کرد و گفت: با توجه به این که بیشتر بازیکنان حاضر در میدان ملی پوش بودند انگیزه بازی در دیدار سوم و چهارمی را نداشتند؛ حتی کادر فنی دو تیم تمایل چندانی به برگزاری این بازی نداشتند.
شاهین طبع در خصوص دومین بازی تیمش مقابل پالایش نفت آبادان گفت: به طور قطع در بازی فردا 17 بهمن نیز هر دو تیم بی انگیزه هستند و برد و باخت برای ما و پالایش نفت چندان اهمیت ندارد.

سرمربی تیم پالایش نفت آبادان: یکی از بی انگیزه ترین بازی های عمرم را دیدم
سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان نیز گفت: بازی امروز خارج از هرگونه حساسیتی برگزار شد و معتقدم یکی از بی انگیزه ترین بازی های عمرم را امروز مشاهده کردم.
حماد سامری اظهار کرد: بازیکنان هر دو تیم شایستگی آن را داشتند که در دیدار فینال برابر یکدیگر قرار گیرند اما اکنون شاهد بازی دو تیم در دیدار رده بندی هستیم که این موضوع باعث ناراحتی کادر فنی هر دو تیم شده است.
وی به بی انگیزگی بازیکنانش در این دیدار اشاره کرد و گفت: اگر انگیزه بازیکنی از بین برود دیگر نمی توان آن بازیکن را به شرایط عادی برگرداند لذا امروز هر دو تیم بی انگیزه نشان دادند.
وی در خصوص بازی امروز نیز اظهارکرد: بازی امروز به لحاظ بسکتبالی بسیار خوب و از سطح کیفی خوبی برخوردار بود اما باید گفت که نتیجه بازی برای هر دو تیم مهم نبود.
سامری ادامه داد: اینکه ملی پوشان هر دو تیم نمی توانند در بازی فینال حاضر باشند برای آنها بسیار سخت است و این موضوع از جذابیت بازی رده بندی می کاهد.
وی گفت: امروز شاهد یک دیدار تشریفاتی و دوستانه در فضایی کاملا آرام بودیم و به طور قطع بازی های آینده دو تیم نیز به همین روال خواهد بود.
نخستین دیدار بین دو تیم پتروشیمی و پالایش نفت آبادان در مرحله رده بندی در ماهشهر با نتیجه 88 بر 78 به سود تیم پتروشیمی به پایان رسید.
روز سه شنبه 17 بهمن دیدار دوم مرحله رده بندی بین دو تیم خوزستانی پتروشیمی و پالایش نفت در ماهشهر برگزار می شود. همچنین دو بازی دیگر در روزهای 20 و 21 بهمن در آبادان برگزار خواهد شد.
گفتنی است هر تیم که سه پیروزی در این مرحله کسب کند به عنوان تیم سوم رقابت های این فصل لیگ برتر بسکتبال ایران شناخته می شود.
تیم پتروشیمی بندرامام سابقه چهار دوره قهرمانی در تاریخ لیگ برتر بسکتبال ایران را در کارنامه دارد.
9879/ 6037
خبرنگار: محمد شاکری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.