به گزارش ایرنا حجت الاسلام میراحمدرضاحاجتی روز یکشنبه در آیین تشییع شهید حمید یکی از مدافعان حرم خوزستانی در حسینیه عاشقان ثارالله اظهار کرد: شهید والامقام جاسم حمید گردان به گردان و صحنه به صحنه درایام دفاع مقدس توفیق خدمت گذاری و مجاهدت به انقلاب و اسلام پیدا کرد و پس از این ایام زیر پرچم ولایت در سنگر دفاع از ارزش های امام(ره) و ولایت باقی ماند و در دفاع از حرم اهل بیت (ع) جان خود را تقدیم اسلام کرد.
وی افزود: شهادت نصیب هرکسی نمی شود و درجه ای بالاتر از آن نیست که در این روز نصیب جاسم حمید شد و بی شک یاد و خاطره این شهید والا مقام هیچگاه از ذهن ها پاک نخواهد شد.
امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: امروز برای این شهید بزرگوار از روی فراق اشک می ریزیم که فرزند این جامعه اسلامی را از دست داده ایم اما اشک ترحم بر این شهید نمی ریزیم.
وی بیان کرد: باید به خانواده، فرزندان و بخصوص پدر مرحوم این شهید والامقام تبریک گفت که چنین فرزندی را تربیت کردند که امروز این گونه برای میهن اسلامی ما افتخار آفرینی کند.
حجت الاسلام حاجتی تصریح کرد: اکنون در دورانی به سر می بریم که زمانه عجیب و دوران آخرالزمانی از فتنه ها است که با تهدیدهای داخلی و خارجی مواجه هستیم.
وی بیان کرد: در حال حاضر از یک طرف واداده های داخلی ما را تهدید می کنند که باید تسلیم شویم تا آب و نان ما قطع نشود و از طرفی دیگر برخی ها بر طبل دوری از ارزش ها می کوبند و همچنین از سوی خارج، رهبران بی منطق و کوردلی مانند ترامپ، ایران اسلامی را تهدید می کند.
امام جمعه موقت اهواز گفت: پیام مهم مردم ولایتمدار استان با حضور در تشییع پیکرشهید جاسم حمید درسی و نهمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نشان دهنده آن است که هنوز ملت ایران سنگر دفاع از ارزش های انقلاب را خالی نکرده اند و همواره در این سنگربا اقتدار ایستاده اند.
آیین تشییع و تدفین جاسم حمید یکی از مدافعان حرم خوزستانی که در سوریه دردفاع از حرم اهل بیت(ع) به درجه رفیع شهادت نائل شد روز یکشنبه بر دستان مردم ولایتمدار خوزستان تشییع و در گلزار شهدای اهواز به خاک سپرده شد.
7152/6064
خبرنگار: محمدرضاخبازان** انتشار: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.