به گزارش ایرنا تیم فولاد خوزستان روز شنبه در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف تیم صنعت نفت آبادان رفت که در نهایت با نتیجه یک بر یک متوقف شد.
در دقیقه 14 این دیدار لوسیانو پریرا بازیکن خارجی نفت آبادان از موقعیت به وجود آمده در محوطه جریمه به خوبی بهره برد و دروازه فولاد خوزستان را باز کرد.
در دقیقه 88 بازی تیم فولاد خوزستان صاحب یک ضربه پنالتی شد که رحیم زهیوی دروازه نفت آبادان را باز کرد.
تماشای این دیدار از سوی باشگاه فولاد خوزستان رایگان اعلام شده بود و این امر موجب شد تا چهار هزار تماشاگر از این بازی دیدن کردند.
در این دیدار تیم فولاد خوزستان با ترکیب حامد لک، فرزاد جعفری، پیمان شیرزادی، ایوب والی، عبداله کرمی، رحیم زهیوی، احمد عبداله زاده، ایمان مبعلی، مجتبی حق دوست، فرشاد سالاروند و حسن بیت سعید وارد میدان شد.
همچنین داود نوشی صفیانی، طالب ریکانی، علی عبداله زاده، مگنو باتیستا، مرتضی اسدی، دوسانتوس سزار، حسین بغلانی، محمد درویشی، لوسیانو پریرا، حامد پاکدل و مسعود ابراهیم زاده ترکیب تیم صنعت نفت آبادان را تشکیل می دادند.
در این دیدار عبداله کرمی و مجتبی حق دوست از فولاد و حامد پاکدل، حسین ساکی و سوشا مکانی از نفت آبادان از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.
همچنین مرتضی اسدی کاپیتان تیم نفت آبادان با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد.
تیم فولاد خوزستان با این تساوی 37 امتیازی شد و در جایگاه دوم باقی ماند. همچنین نفت آبادان با 29 امتیاز در مکان نهم قرار دارد.
9879/ 6037
محمد شاکری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.