به گزارش ایرنا سید سیروس پورموسوی روز جمعه در نشست خبری قبل از بازی با صنعت نفت آبادان در هتل نیشکر اهواز با گرامیداشت ایام دهه فجر اظهار کرد: امیدوارم در بازی فردا شاهد یک فوتبال کاملا اخلاقی و تماشاگرپسند باشیم و بار دیگر فوتبال خوزستان را به رخ همه بکشانیم و انتظار داریم که هوادارن با حضورشان به بازی جذابیت بیشتری دهند.
وی در مورد درگیری‌ های به وجود آمده در بازی رفت دو تیم گفت: با توجه به حساسیت کار ممکن است این موضوع در بازی فردا نیز مجددا رخ دهد که امیدواریم با دخالت مسئولان این گونه موارد حل شود تا مجروح و مصدومی نداشته باشیم.
پورموسوی به عملکرد تیم نفت آبادان اشاره کرد و گفت: با توجه به این که صنعت نفت از جام حذفی کنار رفته، تمام تمرکزش روی لیگ‌‌ است و بی شک آنها بازی با استقلال در جام حذفی را فراموش کرده اند و قصد دارند تا جایگاه بهتری در رقابت های لیگ کسب کنند.
وی در پاسخ به این پرسش که تیم فولاد به دنبال کسب نتیجه بوده یا ارائه یک بازی جذاب و تماشاگرپسند است افزود: قطعا به دنبال هر دو موضوع هستیم اما برخی مسائل از دست ما خارج است و بازیکنان باید باور داشته باشند که علاوه بر بازی تماشاگرپسند می توانند نتیجه لازم را کسب کنند هر چند که حریفان ما هم تلاش می‌کنند و با انرژی به میدان می‌آیند.
سرمربی تیم فولاد خوزستان ادامه داد: شرایط ما با نیم فصل اول فرق می‌کند چرا که تیم‌ ها اکنون از فولاد شناخت خوبی داشته و به عنوان یک رقیب جدی و سرسخت به ما نگاه می کنند اما با این اوصاف تلاش می‌کنیم تا خودمان را از لحاظ روحی و روانی آماده کنیم و با بهره بردن از موقعیت‌ هایمان امتیازات لازم را کسب کنیم.
وی با بیان این که در بازی فردا تنها علی اصغر عاشوری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم افزود: امیدوارم با تدابیر مسئولان فاصله منطقی بین هواداران در نظر گرفته شود تا خدای ناکرده درگیری به وجود نیاید.
وی گفت: در بازی رفت بین دو نیمه مشکلاتی به وجود آمد که این مسئله ختم به خیر شد و دوست نداریم بار دیگر شاهد این گونه موارد باشیم.
پورموسوی در پاسخ به این پرسش که به کسب سهمیه آسیایی امیدوار هستید گفت: انسان با امید زنده است اما هنوز 10 هفته دیگر از مسابقات لیگ باقی مانده و هیچ چیز قطعی نیست.
وی اضافه کرد: اکنون شرایط لیگ به شکلی است که همه مسابقات سخت شده ولی باید بگویم که در هر بازی فقط به دنبال پیروزی هستیم.
فراز کمالوند سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در نشست خبری قبل از بازی دو تیم فولاد و نفت آبادان حاضر نشد.
دیدار بین دو تیم فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر از ساعت 15 روز شنبه 14 بهمن ماه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.
9879/6064
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.