در سی و هشتمین دوره مسابقات بین المللی کشتی فرنگی با عنوان جام جهان پهلوان تختی تیم ایران عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ماهشهر، سی و هشتمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی بعد از گذشت ۲ روز با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

سوت این رقابت ها از صبح روز پنجشنبه در سالن بعثت ماهشهر با شرکت ۱۰ تیم شروع به کار کرد که در پایان تیم ایران با کسب ۳ مدال طلا، یک نقره و ۸ برنز و کسب ۱۹۲ امتیاز عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کرد.

تیم های ترکیه و قزاقستان هم به ترتیب جایگاه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند و با کسب این عناوین و مجموع امتیاز ۱۷۱ و ۱۴۵ روز های نسبتا خوبی را در کشور ایران پشت سر گذاشتند.

در این رقابت ها تیم ایران توسط محمد علی گرایی در وزن ۷۸ کیلوگرم، سامان عزیزی در وزن ۸۷ کیلوگرم و بهنام مهدی زاده در وزن 130 کیلوگرم صاحب مدال طلا و مهرداد مردانی در وزن ۶۰ کیلوگرم صاحب مدال نقره شدند.

در ادامه مسلم نادری خادم و رضا خدری در وزن ۵۵ کیلوگرم، محمد نوربخش در وزن ۶۳ کیلوگرم، محمد الیاسی در وزن ۶۷ کیلوگرم، فرشاد بلفکه در وزن ۷۲ کیلوگرم، برومند اصلان در وزن ۷۷ کیلوگرم، علی اکبر حیدری در وزن ۹۷ کیلوگرم و شهاب قوره جیلی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم صاحب مدال برنز شدند.

رده بندی تیمی:

 1- ایران ۱۹۲   امتیاز    

 2- ترکیه ۱۷۱ امتیاز

 3- قزاقستان ۱۴۵ امتیاز

  4- گرجستان ۱۱۰ امتیاز

5- قرقیزستان ۹۸ امتیاز

6- آذربایجان ۸۸ امتیاز

 7- اوکراین ۷۹ امتیاز

 8- بلغارستان ۶۲ امتیاز

 9- رومانی ۴۲ امتیاز

10- کوبا ۲۹ امتیاز

 11- ایتالیا ۲۴ امتیاز

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.