اردوان صاحب روز جمعه پس از پایان رقابت های کشتی فرنگی جام تختی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با وجود این که مسابقات جام تختی برای اولین بار با قوانین جدید داوری برگزار شد، قضاوت های داوران ایرانی کم نقص بود.
این داور ممتاز و بین المللی ایران سطح فنی رقابت های کشتی فرنگی جام تختی را بسیار بالا دانست و گفت: خوشبختانه کشتی گیران کشورهای مختلف و از جمله بچه های ایران به خوبی خود را با قوانین جدید وفق دادند و کمتر شاهد اعتراض کشتی گیران و کادر فنی تیم ها بودیم.
وی افزود: قوانین جدید داوری در یک ماه گذشته تاکنون در سه جام بین المللی در کشورهای فنلاند، روسیه و ایران به اجرا گذاشته شده که در صورت اعتراض نکردن کشورها برای همیشه پابرجا خواهد بود در غیراین صورت قوانین جدید داوری کنار گذاشته می شود.
صاحب به حضور 35 داور بین المللی در رقابت های کشتی فرنگی جام تختی اشاره کرد و گفت: از این تعداد 15 داور متعلق به کشورمان بودند که بسیاری از آن ها تجربه قضاوت در رقابت های بین المللی معتبر دنیا را داشتند.
وی در پایان گفت: در طول سال های اخیر همان گونه که سطح کشتی ایران پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته، قضاوت داوران ایرانی در میادین بین المللی مختلف به مراتب بهتر از قبل شده است و در بسیاری از مسابقات جهانی از حضور داوران کشورمان استفاده می شود.
به گزارش ایرنا رقابت های کشتی فرنگی جام تختی در روزهای 5 و 6 بهمن ماه برگزار شد که با قهرمانی تیم ملی کشورمان به پایان رسید.
/6002/9879
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.