سروان ازدن روز جمعه پس از پایان رقابت های کشتی فرنگی جام تختی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به این که رقابت های جام تختی به عنوان سیستم رنکینگ جهانی معرفی شده بود کشتی گیران مطرحی در این مسابقات حضور داشتند که این موضوع باعث بالا رفتن سطح مسابقات شده بود.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ترکبه با بیان این که می توانستیم عملکرد بهتری در این رقابت ها داشته باشیم افزود: در این رقابت ها سعی کردیم ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه خود را به میدان بفرستیم تا قبل از برگزاری رقابت های جهانی 2018 به آمادگی بهتری برسیم.
وی در ادامه به کشتی گیران ایرانی حاضر در این مسابقات اشاره کرد و گفت: ایران همیشه در کشتی صاحب نام بوده و این کشور سرشار ازاستعدادهای نوجوان و جوان دررشته کشتی است. قطعا باید از ایران به عنوان یکی از قطب های کشتی جهان نام برد.
ازدن عنوان کرد: تیم ایران در مسابقات جام تختی با نفرات جدیدی به میدان آمد و برخی از کشتی گیران مطرح خود را در این رقابت ها شرکت نداد با این وجود عملکرد جوانان ایرانی قابل ستایش بود.
وی به میزبانی خوب شهرستان ماهشهر در سی و هشتمین دوره رقابت های جام تختی اشاره کرد و گفت: تاکنون هر بار به ایران سفر کردم با استقبال خوب تماشاگران علاقه مند به کشتی در این کشور رو به رو شدم و همان گونه که دیدید سالن مسابقات به هنگام بازی پر از تماشاگر ایرانی بود.
سرمربی تیم ملی ترکبه افزود: هدف اصلی ما رقابت های جام جهانی 2018 در ایران و سپس المپیک توکیو است و تا آن موقع تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین تیم سال های اخیر ترکیه را روانه این دو مسابقه کنیم.
به گزارش ایرنا رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی با قهرمانی ایران و نایب قهرمانی ترکیه به پایان رسید.
9879/6002
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.