محمد بنی تمیم روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مسابقات کشتی جام تختی در سال های اخیر به عنوان یکی از معتبرترین تورنمنت های فدراسیون جهانی کشتی به شمار می رود و برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی گفت: در این رقابت ها 127 کشتی گیر از 11 کشور مطرح دنیا حضور دارند و با برنامه ریزی خوبی که از سوی مسئولان استانی و شهرستانی صورت گرفته مسابقات به بهترین شکل در حال برگزاری است.
وی با بیان اینکه کمترین ایراد را می توان به مسابقات کشتی در ماهشهر گرفت افزود: خوشبختانه تمام مقدمات لازم برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات صورت گرفته و تمامی تیم ها احساس رضایت دارند.
بنی تمیم در پاسخ به این پرسش که آیا برگزاری مسابقات جهانی در روند کشتی ماهشهر اثرگذار است گفت: پارسال با برگزاری رقابت های جهانی کشتی در آبادان و خرمشهر، کشتی این 2 شهرستان جان تازه ای گرفت. ماهشهر در گذشته دارای قهرمانان خوبی در زمینه کشتی بود لذا امیدواریم به واسطه این رقابت ها کشتی این شهرستان به حرکت درآید.
به گزارش ایرنا سی و هشتمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام تختی با حضور کشتی گیرانی از 11 کشور دنیا و سه تیم از کشورمان در روزهای 5 و 6 بهمن در ماهشهر در حال برگزاری است.
9879/ 6037
خبرنگار: محمد شاکری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.