گرایی روز جمعه پس از قهرمانی در رقابت های کشتی فرنگی جام تختی که در ماهشهر خوزستان در حال برگزاری است در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از ماه ها پیش برای حضور در رقابت های جام تختی تمرینات پرفشاری انجام دادم و امروز بسیار خوشحالم که توانستم مزد زحمات خود را بگیرم.
ملی پوش وزن 77 کیلوگرم کشورمان افزود: این رقابت ها در سطح فنی بسیار بالایی برگزار شد و چون از امتیاز سهمیه المپیک برخوردار بود تمام حریفان قدر این وزن حضور داشتند.
وی ادامه داد: در دور نخست مسابقات، کشتی راحتی در مقابل حریف قزاقستان داشتم و توانستم از سد آن عبور کنم اما در مرحله یک چهارم نهایی کار سختی در برابر حریف گرجستانی خود داشتم.
گرایی افزود: در مرحله نیمه نهایی کار بسیار دشواری در مصاف با برومند اصلان داشتم که خوشبختانه به یاری خداوند موفق به پیروزی در برابر او شدم. اصلان همیشه برایم به عنوان یک دوست بوده و ما تنها در زمین کشتی رقیب یکدیگر هستیم.
به گزارش ایرنا محمد علی گرایی در دور نخست با نتیجه هشت بر صفر تمرلان شادوکایف از قزاقستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و مرحله یک چهارم نهایی نیز با نتیجه سه بر یک از سد باکوری گوگولی از گرجستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. گرایی در این مرحله نیز با نتیجه چهار بر سه از سد برومند اصلان گذشت و راهی دیدار فینال شد و با شکست سرگان آککیون به مقام نخست دست یافت.
به گزارش ایرنا سی و هشتمین دوره رقابت های کشتی فرنگی جام تختی از روز پنجم بهمن در ماهشهر آغاز شده و امروز با برگزاری دیدارهای فینال و رده بندی به پایان می رسد.
127 کشتی گیر از ایران و 11 کشور خارجی در این رقابت ها حضور دارند.
9879/ 6037
خبرنگار: محمد شاکری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.