دبیر هیات دوچرخه سواری خوزستان گفت: احسان خادمی دوچرخه سوار سرشناس خوزستان که سابقه چندین نشان کشوری و آسیایی در کارنامه دارد در رقابت های قهرمانی آسیا به همراه تیم ملی بزرگسالان به میدان می رود و از شانس بالایی برای کسب نشان طلا برخوردار است.
کوروش لرکی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در رده سنی جوانان، ایمان رشنو و ستاره زرگر 2 رکاب زن دیگر خوزستان که از ورزشکاران آینده دار این رشته در کشور به شمار می روند برای حضور در رقابت های آسیایی مالزی انتخاب شدند.
وی به برگزاری اردوی تیم ملی بزرگسالان و جوانان آقایان و بانوان در خوزستان اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی مناسب خوزستان، با تصمیم فدراسیون اردوی تیم ملی با حضور بیش از 20دوچرخه سوار به مدت یک ماه در اهواز برگزار شد.
لرکی به به حضور موفق دوچرخه سواران خوزستان در اردو آماده سازی تیم ملی اشاره کرد و افزود: در این اردو هفت رکاب زن آقا و خانم از خوزستان حضور داشتند که از این تعداد سه نفر به عضویت تیم ملی درآمدند. تیم ملی کشورمان با 10 رکاب زن در رقابت های آسیایی مالزی که در اواخر بهمن برگزار می شود، حضور خواهد داشت.
وی تمایل نداشتن حامیان مالی به رشته دوچرخه سواری را از مشکلات اصلی این رشته در خوزستان دانست و گفت: با توجه به اینکه دوچرخه سواری رشته هزینه داری است علاقه مندان کمتری جذب این رشته می شوند لذا انتظار داریم شرکت ها و ارگان ها توجه بیشتری به این رشته داشته باشند. خوشبختانه در چند ماه اخیر گام های موثری برای دوچرخه سواری استان برداشته شده و امیدواریم با کمک مسئولان شاهد رونق بیشتر دوچرخه سواری خوزستان باشیم.
به گزارش ایرنا اردوی تیم ملی دوچرخه سواری از روز 8 دی در پیست بین المللی دوچرخه سواری اهواز آغاز شد که تا 6 بهمن جاری ادامه دارد.
9879/ 6037
خبرنگار: محمد شاکری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.