حسین ولایی سه شنبه به مناسبت روز پرستار در گفت و گو با خبرنگارایرنا شمار کادر پرستاری بیمارستان ولیعصر( عج) خرمشهر را 236 نفر عنوان کرد و افزود: به منظور جبران کمبود نیروی پرستار به کادر پرستاری بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر، امسال 25 نیرو در قالب جذب، خرید خدمت، و نیروهای طرحی به کادر پرستاری این بیمارستان اضافه شد.
وی با بیان اینکه شرایط این بیمارستان نسبت به 2 سال گذشته از لحاظ نیروی پرستاری بهتر شده گفت: 20 نیروی کمک پرستار جدید نیز تا پایان امسال جذب می شوند.
ولایی از جذب نیروهای پرستار همزمان با راه اندازی بخش اورژانس خبر داد و افزود: با راه اندازی اورژانس جدید بیمارستان ولیعصر(عج)، این بخش نیاز به 80 نیروی پرستار دارد که برای تامین این نیروها پیگیری لازم انجام شده است.
وی، اضافه کرد: با توجه به اینکه بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر تنها بیمارستان این شهرستان است و از طرفی کمبود نیروی پرستار، در ارزیابی انجام شده درصد رضایت از عملکرد کادر پرستاری رقمی بیش از 90 درصد بوده است.
ولایی اظهار کرد: امسال کبری موذن پرستار پرتلاش و باسابقه بیمارستان ولی عصر(عج) خرمشهر ، به عنوان پرستار نمونه دانشکده علوم پزشکی آبادان در سطح کشور معرفی شد.
7100/7165 / 6037/
خبرنگار: کمیله حجازی ** تنظیم: حمید رضا ترابی فرد **انتشاردهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.