علی بهمن روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به دنبال شکایت لوئیز فرناندو درواز‌بان برزیلی دو فصل قبل استقلال اهواز در لیگ بر‌تر، تیم استقلال اهواز در صورت پرداخت نکردن مطالبات این بازیکن، به لیگ پایین تر سقوط می کند.
مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز افزود: اگر این موضوع جدی گرفته نشود این تیم پرطرفدار کشور که سابقه طولانی در فوتبال ایران دارد با سقوط به لیگ سه اوضاع نابسامانی خواهد داشت.
وی به واگذاری استقلال اهواز به اداره کل ورزش و جوانان خوزستان اشاره کرد و گفت: اگر این تیم به لحاظ مالی تامین نشود دیگر نمی توانم کار کنم. تیم استقلال اهواز در سه بازی قبل خود 2 برد و یک تساوی کسب کرده است لذا در صورت توجه به این تیم، صعود به لیگ دسته یک کار چندان سختی نیست.
بهمن در ادامه به بدهی بیش از 10 میلیارد ریالی استقلال اهواز به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اشاره کرد و گفت: در صورتی که نمایندگان مجلس و استانداری پای کار بیایند و از این تیم مردمی حمایت کنند قطعا مباحث مالی مربوط به کمیته انضباطی و بازیکنان طلبکار استقلال اهواز برطرف می شود.
وی در ادامه به طلب آبی های اهواز به تیم فولاد نوین اشاره کرد و گفت: تیم استقلال اهواز به دلیل خرید امتیاز لیگ برتری تیم فولاد نوین تاکنون 60 میلیارد ریال به این تیم خوزستانی بدهکار است که این موضوع نیز باید مورد توجه قرار گیرد.
مدیرعامل استقلال اهواز در پایان گفت: اگر چه باشگاه استقلال اهواز به تازگی به اداره کل ورزش و جوانان واگذار شده اما در حال حاضر به طور رسمی مدیرعامل این باشگاه هستم و ابلاغی در خصوص برکناری از این سمت دریافت نکردم.
به گزارش ایرنا باشگاه استقلال اهواز پیش از این به دلیل عدم پرداخت مطالبات دروازبان خارجی دو فصل قبل خود که مبلغ آن 3 میلیارد ریال است با کسر 6 امتیاز مواجه شد و در صورت عدم تحقق این موضوع به لیگ دسته سه فوتبال کشور سقوط خواهد کرد.
9879/6002
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.