رئیس پلیس‌راه استان خوزستان گفت: در 24 ساعت گذشته حوادث رانندگی در استان 4 کشته و 6 مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سرهنگ رضا دولتشاهی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 درباره وقوع یک فقره تصادف در محور رامهرمز - بهبهان و سه راهی دارخوین به سمت آبادان، بلافاصله ماموران پلیس و نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های صورت گرفته توسط ماموران مشخص شد، در محور "رامهرمز - بهبهان" یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس به‌دلیل انحراف به چپ با 2 دستگاه نیسان برخورد کرده که 2 تن از سرنشینان پژو به‌دلیل شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داده و 4 مصدوم دیگر توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ دولتشاهی ادامه داد: در حادثه‌ای دیگر که در سه‌راهی دارخوین به سمت آبادان رخ داد ، یک دستگاه خودروی سواری سمند به دلیل عدم توجه به جلو واژگون شده که در این حادثه 2 تن از سرنشینان به دلیل شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست دادند و 2 نفر دیگر توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان خوزستان در پایان با بیان اینکه رعایت قوانین و پرهیز از هر گونه عجله و شتاب در رانندگی نقش مهمی در پیشگیری از تصادفات دارد، از رانندگان خواست، با پرهیز از هرگونه تخلف هنگام رانندگی سفری ایمن و خوش را برای خود و همسفران مهیا کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.