شهرام پرنیاک روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: عملکرد خوب تیم های نفت امیدیه، مهروبان نوین ماهشهر و پتروشیمی بندرامام در لیگ برتر امید کشور موجب شد تا علاوه بر راهیابی به مرحله نیمه نهایی، بار دیگر اقتدار بسکتبال خوزستان به کشور نشان داده شود.
رییس هیات بسکتبال خوزستان گفت: تیم های نفت امیدیه و مهروبان نوین ماهشهر هر کدام با دو پیروزی برابر تیم های نبوغ سرمایش اراک و هیات بسکتبال اصفهان جواز حضور در جمع چهار تیم پایانی را دریافت کردند .
وی افزود: همچنین تیم پتروشیمی بندرامام با دو پیروزی و یک شکست برابر تیم مانیزان کرمانشاه به عنوان سومین تیم خوزستانی راهی دیدار نیمه نهایی شد.
وی با بیان این که شرایط بسکتبال در خوزستان به گونه ای پیش می رود که می توان از آن به عنوان ورزش اول استان نام برد افزود: در حال حاضر 17 تیم خوزستانی در بخش آقایان و بانوان در لیگ بزرگسالان، امید و پایه های کشور به فعالیت مشغول هستند که این موضوع نشان از گسترش این رشته در سطح استان است.
پرنیاک به حضور دو تیم پتروشیمی و پالایش نفت آبادان در بالاترین سطح بسکتبال کشور اشاره کرد و گفت: در حال حاضر هر دو تیم پتروشیمی و پالایش نفت با یک پیروزی و یک شکست در مرحله نیمه نهایی، از شرایط خوبی در ادامه مسابقات برخوردار هستند که امیدواریم همچون دو سال گذشته شاهد یک فینال کاملا خوزستانی در لیگ برتر باشیم.
وی در پایان گفت: با توجه به عملکرد این رشته در 2 سال اخیر به ویژه با قهرمانی تیم مینی بسکتبال استان در رقابت های کشوری،زمینه لازم برای جذب اسپانسر در این رشته فراهم شده و امیدواریم با ورود بخش خصوصی شاهد شکوفایی بیشتزر بسکتبال استان در کشور باشیم.
/6002/9879
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.