به گزارش ایرنا تیم بسکتبال پتروشیمی روز جمعه در دومین دیدار خود در مرحله نیمه نهایی در ماهشهر به مصاف تیم مهرام تهران رفت که با نتیجه 83 بر 77 مغلوب این حریف سرسخت شد.
تیم پتروشیمی بندرامام که روز گذشته برای بردن تیم مهرام کار چندان سختی پیش رو نداشت در این بازی برخلاف تصور، نتوانست عملکرد خوبی به نمایش بگذارد و با اختلاف 6 امتیاز بازنده شد تا کار به بازی سوم و چهارم کشیده شود.
در کوارتر اول این دیدار شاگردان مهران شاهین طبع بسیار خوب در میدان ظاهر شدند و در نهایت با نتیجه 17 بر 12 پیروز وقت اول این دیدار شدند.
در کوارتر دوم بازیکنان پتروشیمی به روند امتیازگیری خود ادامه دادند و با پرتاب های بی نقص خود 20 بر 15 به برتری دست یافتند تا در ادامه بازی کار راحتی داشته باشند.
در نیمه دوم و در کوارتر سوم، شاگردان مصطفی هاشمی با دوندگی و جنگندگی بیشتر، جریان بازی را به سود خود تغییر دادند و با اختلاف 10 امتیاز یعنی با نتیجه 29 بر 19 پیروز این کوارتر شدند و در نهایت بازی را به تساوی کشاندند.
کوارتر چهارم بازی در حالی شروع شد که حساسیت کار برای هر دو تیم بسیار بالا بود چرا که از یک سو تیم پتروشیمی با پیروزی در این بازی شانس بالایی برای صعود به مرحله نهایی داشت و در سوی مقابل امیدهای تیم مهرام برای راه یافتن به بازی فینال، تنها در صورت پیروزی در این دیدار زنده می شد.
در کوارتر پایانی تیم مهرام که از انگیزه بسیار بالایی برخوردار بود به خوبی بازی را مدیریت کرد و در نهایت با نتیجه 27 بر 21 به برتری رسید تا اولین پیروزی خود را در مرحله نیمه نهایی رقابت ها جشن بگیرد.
در این دیدار دومنیکه جونز از تیم پتروشیمی 29 امتیاز کسب کرد همچنین جاب پولز موفق شد 28 امتیاز برای تیمش بدست آورد.
بر این اساس دو تیم پتروشیمی بندرامام و مهرام تهران هر کدام یک پیروزی در مرحله نیمه نهایی کسب کرده و باید منتظر بازی های سوم و چهارم این تیم بود.
گفتنی است تیم پتروشیمی بندرامام سابقه چهار دوره قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال ایران را در کارنامه دارد.
9879/6064
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.