به گزارش ایرنا تیم هندبال بهمن بهبهان روز جمعه در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر بانوان در خانه مغلوب تیم شاهین شهر اصفهان شد تا روند شکست های این تیم همچنان ادامه داشته باشد.
دیدار بین دو تیم بهمن بهبهان و شاهین شهر اصفهان از هفته یازدهم لیگ برتر هندبال بانوان با نتیجه 20 بر 19 به سود تیم شاهین شهر به پایان رسید.
نماینده خوزستان که اولین سال حضورش را در لیگ برتر تجربه می کند و ترکیب این تیم متشکل از بازیکنان بومی استان است تاکنون موفق به کسب امتیاز در لیگ امسال نشده است.
اکرم بتوندی سرمربی تیم بهمن بهبهان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این که دو هفته مانده به آغاز مسابقات، مجوز حضور در لیگ برتر را گرفتیم افزود: لیگ برتر به دلیل حضور بازیکنان ملی پوش از سطح بسیار بالایی برخوردار است و تمام تیم ها با آمادگی کامل وارد این مسابقات می شوند این در حالی است ‌که ما اولین حضورمان را در لیگ برتر تجربه می کنیم و نتوانستیم دوران آماده سازی خوبی را سپری کنیم.
وی با بیان این که به لحاظ تکنیکی چیزی کمتر از حریفان خود نداریم افزود: با توجه به این که زمان کافی را در اختیار نداشتیم، از لحاظ تاکتیکی و هماهنگی بین بازیکنان قدری ضعیف هستیم که نیاز به کار بیشتر داریم.
سرمربی تیم هندبال بهمن بهبهان عنوان کرد: متاسفانه بازیکنان ما به دلیل این که دوران بدنسازی خوبی نداشته اند، در اواخر بازی ها کم می آورند ما در امر گلزنی خوب عمل می کنیم اما در کار دفاعی نیاز به کار بیشتری داریم که امیدوارم این نقطه ضعف تیم هر چه زودتر برطرف شود.
تیم بهمن بهبهان در حال حاضر بدون کسب امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی قرار دارد.
9879/6064
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.