به گزارش ایرنا فراز کمالوند عصر جمعه در نشست خبری پس از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی جم اظهار کرد:کل زمان مفید در بازی امروز 20 دقیقه بود زیرا تا بازی جان می گرفت بازیکنان پارس جنوبی جم به نوبت روی زمین دراز می کشیدند.
وی افزود:با اینگونه بازی کردن مطمن باشید فوتبال ما رشد نمی کند و تعجب می کنم تیمی که در رده های بالای جدول است اینگونه زمان بازی را می کشد.
سرمربی صنعت نفت آبادان گفت:امروز پارس جنوبی جم با نوع بازی که داشت روی تیم ملی بحرین را کم کرد.
کمالوند با انتقاد از عملکرد داوری این دیدار نیز اظهار کرد:متاسفانه بازیکن یا مربی اگر در خصوص داور حرف بزنن با جریمه سنگین روبرو می شوند و ما باز هم منتظر واکنش کمیته داوران می مانیم.
وی گفت:بازیکن ما از ناحیه پا به شدت مصدوم می شود ولی داور براحتی این بازیکن را اخراج می کند و چند بازیکن ما را نیز با دادن کارت های بی مورد سه اخطاره کرد.
سرمربی صنعت نفت آبادان افزود:به لحاظ بازی، ما برابر تیم سوم جدول لیگ نمایش خیلی بهتری داشتیم و موقعیت هایمان با بدشانسی گل نشد.
کمالوند تصریح کرد:در 2 بازی اخیر غیبت کرار به ما ضربه زد زیرا کرار نقشی در صنعت نفت دارد که مسی و رونالدو در بارسلون و رئال مادرید دارند.
وی افزود:همه تمرکز ما روی بازی جام حذفی برابر استقلال تهران است زیرا می دانیم در لیگ برتر جز تیم های تک رقمی در جدول خواهیم بود.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عصر امروز از هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر کشور برابر میهمانش پارس جنوبی جم با نتیجه مساوی یک بر یک متوقف شد تا با 25 امتیاز در رده نهم جدول قرار گیرد.
7104/7165/6068
خبرنگار:مسعود گادار**تنظیم:حمیدرضا ترابی فرد ** انتشار: فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.