به گزارش ایرنا حجت الاسلام علی ابراهیمی پور در خطبه های نماز جمعه آبادان ضمن سفارش مردم به تقوای الهی اظهار کرد:برخی افراد با سوء استفاده از مطالبات به حق مردم ، به مقدسات توهین کردند و پرچمی که متبرک به نام الله است را آتش زدند.
وی افزود:دشمن و استکبار جهانی که در محور مقاومت شکست خورده است به انواع مختلف قصد ضربه زدن به اسلام را دارد و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نیست.
حجت الاسلام ابراهیمی پور گفت:دشمن از این موضوع که جوانان نسل چهارم انقلاب همچنان پایبند به ارزش ها و آرمان ها هستند ناراحت است و از این رو با سوء استفاده از عواطف و احساسات مردم اقتدار نظام را هدف گرفته است.
وی پیروی از ولایت فقیه و توان موشکی کشور را از عوامل بازدارندگی و اقتدار نظام اسلامی دانست و اظهار کرد:امروز امنیت کشور را مرهون نیروهای مسلح زیر پرچم ولایت فقیه هستیم.
امام جمعه آبادان گفت:دشمن دنبال فتنه انگیزی برای ضربه زدن به کشور است و از این رو مسئولان امر باید به مطالبات صادقانه مردم پاسخ دهند.
وی افزود:مطالبه گیری و مبارزه با فساد خواست مردم است و مسئولان باید به آن توجه کنند.
حجت الاسلام ابراهیمی پور در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه آبادان به تفاهم نامه مشترک سازمان منطقه آزاد اروند و شهرداری آبادان به منظور تسریع در اجرای طرح های عمرانی و خدماتی در آبادان اشاره کرد و بیان داشت:مردم باید دقت کنند تا زیرساخت طرح های اجرایی از دقت لازم برخوردار باشد و چندباره کاری در این طرح ها بوجود نیاید.
3015/7165/ 6068
خبرنگار: عدنان جواهری* تنظیم:حمیدرضا ترابی فرد* انتشار: فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.