آیین کلنگ‌زنی سه پلاتو اهواز با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، اعضای شورای شهر و شهرداری اهواز، هنرمندان و پیشکسوتان تئاتر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، عملیات اجرایی سه پلاتو اهواز جنب تالار آفتاب اهواز با همت شورای شهر و شهرداری اهواز و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنرهای نمایشی، هنرمندان و فعالان هنری استان آغاز شد.

محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن ابراز خرسندی از اجرای این پروژه مهم هنری و فرهنگی، اظهار کرد: با ساخت این سه پلاتو مجموع پلاتوهای خوزستان به پنج عدد می‌رسد و تالار آفتاب پس از آن به عنوان مجموعه تالار شهر معرفی می‌شود.

جوروند افزود: با احداث این ٣ پلاتو در کنار پلاتو های دیگر امکانات لازم جهت برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر نفت فراهم می‌شود.

محمد جوروند یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود ظرف مدت ٥٠ روز ساخت این سه پلاتو به اتمام برسد زیرا که از دیوارهای ساندویج پانل برای ساخت آن ها استفاده شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه امیدوارم این رویداد آغاز موفقیت‌ های بیشتر هنرمندان استان باشد، گفت: قابلیت و ارزش هنرمندان ما بسیار بالاست زیرا که در این مدت با کمترین امکانات بزرگترین آثار را تولید کردند. مطمئن هستم این عزیزان به بهترین نحو ممکن پاسخ این کار ارزشمند شهرداری و شورای شهر را خواهند داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.