رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هندیجان گفت: یک دوره کوتاه‌مدت روابط عمومی الکترونیک، سواد رسانه و خبرنگاری در مجتمع فرهنگی هنری خلیج‌فارس هندیجان با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شهرستان بندر هندیجان، مسعود میرزا پور اظهار داشت: در این دوره که با حضور جمعی از علاقه‌مندان برگزار شد، سرفصل‌هایی از روابط عمومی نوین، شیوه‌های ارتباطات و نقش آن در بهبود فضای کار، خانواده و جامعه بیان کرد.

وی افزود: خوشبختانه توانستیم گروه‌های هدف، ازجمله مدیران روابط عمومی تعدادی از ادارات، فعالان حوزه خبر، رسانه، مطبوعات، جمعی از علاقه‌مندان و خانواده‌های هندیجانی را در این دوره شرکت دهیم.

وی گفت: رضایت عمومی شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی یک‌روزه ما را بر آن داشت تا دوره‌های تکمیلی آن را نیز برگزار کنیم. ما معتقدیم برگزاری دوره‌های آموزشی، به‌ویژه روابط عمومی و سواد رسانه‌ای کمک شایانی به پیشرفت و توسعه هندیجان نموده و نتایج مطلوبی را در بر خواهد داشت.

مسعود میرزا پور عنوان کرد: دوره تکمیلی روابط عمومی نوین و کارکرد آن در پیشرفت جامعه، نیمه دوم بهمن‌ماه 96 در هندیجان برگزار خواهد شد و انتظار داریم جوانان و نخبگان هندیجانی ضمن استقبال از این دوره‌ها در جهت به‌روزرسانی اطلاعات علمی خود، در این دوره‌ها شرکت کنند.

وی اذعان کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران جوان هندیجانی، توانایی بسیار بالایی در اثرگذاری بر مردم منطقه و فرهنگ‌سازی دارند؛ بنابراین برگزاری این‌گونه آموزش‌ها برای خبرنگاران مؤثر است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان بیان کرد: با توجه به اینکه امروزه جوامع و مردم تحت تأثیر رسانه‌ها، فضای مجازی قرار داشته و انتقال اخبار در فضاهای مجازی سرعت بیشتری به خود گرفته، ما باید بتوانیم خبرنگاران و رسانه‌ها را بیش‌ازپیش تقویت کنیم.

وی گفت: ما در هندیجان نیاز داریم دوره‌های بسیاری درزمینهٔ های گوناگون ازجمله فرهنگی، هنری و اجتماعی برگزار کنیم چراکه جوانان این منطقه دارای استعدادهای گوناگونی درزمینهٔ های فرهنگی، هنری و صنایع‌دستی هستند و می‌کوشیم تا خلاقیت و ابتکار آنان بالفعل شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.