به گزارش خبرنگار ایرنا در این راهپیمایی که از مسجد محمدی شهر اندیمشک تا میدان امام خمینی(ره) برگزار شد هزاران نفر از مردم اندیمشک با محکوم کردن تلاش دشمن در ایجاد اغتشاش در کشور ، بار دیگر با آرمان های نظام اسلامی تجدید بیعت کردند.
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در این راهپیمایی با اشاره به حمایت دشمنان از اغتشاشگران گفت:کسی منکر فشارهای اقتصادی در جامعه نیست اما دشمنان از مطالبات مردم سو استفاده کرده و با حمایت از اغتشاشگران به دنبال رسیدن به اهداف شوم خود بود.
فریدون حسنوند با بیان مطالبات مردم از قوای سه گانه برای رفع مشکلات افزود:اگر تجمعاتی صورت گرفت به واسطه رساندن این مطالبه برای افزایش تلاش مسئولان بود اما دشمن با طراحی توطئه های مختلف برای رسیدن به اهداف خود استفاده کرد.
وی بیان کرد:دشمنان ایران اسلامی از هر برنامه ای برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می کند لذا همه واقف شدیم فتنه 96 استمرار فتنه های قبلی دشمنان بوده است.
وی تصریح کرد:در این اقدام هنجار شکن افرادی که در کشور با سازمان منافقین ، سلطنت طلب ها ،کمونیست ها و دشمنان ارتباط چند ساله داشتند آموزش دیده و برای ایجاد اغتشاش و درگیری سازمان یافتند.
وی افزود:این افراد نقش اول را در این اغتشاش ها بازی کردند که کشته سازی نیز یکی از برنامه های دشمن و عملکرد این افراد بود.
رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سناریو و برنامه ای که در سوریه طراحی شد برای کشور ما هم طراحی گردید اما درایت مردم آن را ناکام گذاشت.
وی گفت:بسیاری از افرادی که کشته شدند توسط این افراد اغتشاش گر وابسته به بیگانه بودند و می خواستند سناریو سوریه را در ایران با گسترش نارضایتی و حمله به نیروهای نظامی و انتظامی و پاسگاهها اجرا کنند.
وی اظهار کرد:دشمن همه پایگاه رسانه ای خود را در اختیار این موضوع قرار داد اما ملت بیدار ما نمی گذارد دشمن به هدف خود برسد.
وی گفت:در کنار همه تلاش های دشمن ،طراحی و سازماندهی رسانه ای برای رهبری این تجمع ها در کنار کاخ سیاه آمریکا بود.
حسنوند خطاب به رئیس جمهوری امریکا افزود:از دلت به حال مردم ایران می سوز چرا تحریم و فشار اقتصادی بر ایران تشدید می شود. چرا طراحی توطئه ، کودتا،و بمب گذاری و اعزام تروریست در دستور کار شماست.
وی ادامه داد:طراحی دوم دشمن تبدیل ایران به لیبی بود کشوری که حاکمیت و دولت نداشته باشد و تجزیه از درون صورت گیرد و با جنگ و خونریزی داخلی بتواند سرمایه و نسل ما را غارت کند.
وی بیان کرد:اگر امروز به رهبر ، قرآن و اهل بیت علیه السلام ، شهدا و پرچم کشور بی حرمتی می شود نتیجه شکست دشمنان اسلام در کشورهای منطقه است چرا که دشمن شکست خورده به دنبال انتقام است.
وی بیان داشت:توطئه سوم اینگونه بود که تجزیه خاورمیانه صورت گیرد و تنها مانع جدی آن ایران اسلامی است لذا آنها برای دستیابی به موضوع تجزیه نهایی خاورمیانه ، به دنبال تجزیه ایران هستند.
حسنوند با بیان اینکه آتش زدن یک پرچم آتش زدن هویت یک ملت است بیان داشت :برخی می خواستند اینگونه ما را از منطقه حذف کنند اما ملت رشید ایران اسلامی اجازه گستاخی به دشمنان نخواهد داد.
نماینده اندیمشک گفت:مسئولان باید به دنبال حل مشکلات مردم باشند و در این راستا وحدت رمز موفقیت ملت ایران اسلامی در تمام عرصه هاست که نباید از این وحدت غافل شد.
حجت الاسلام سید مصطفی حسینی نوری امام جمعه اندیمشک هم گفت:مطالبات مردم باید شناسایی شود و دولت باید مطالبات مردم و نارضایتی مردم را ریشه یابی کرده و تمام توان خود را برای رفع آنها به کار گیرد.
وی بیان کرد:پرداختن به مسائل اقتصادی و بیکاری که خانواده های ما را رنج می دهد ضروری است.
وی افزود:با قرار دادن الگوی مدیریت جهادی ، مدیران برای رفع مشکلات اقتصادی و مطالبات عمومی همت کنند.
حجت الاسلام حسینی نوری گفت:نیروهای ولایی و انقلابی در مسئولیت های اجرایی کشور برای رفع مشکلات گام بردارند تا ضد انقلاب از برخی مطالبات مردم سواستفاده نکند.
در این راهپیمایی ، هزاران نفر از مردم اندیمشک با فریاد الله اکبر خامنه ای رهبر ، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل ، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده بار دیگر با آرمانهای نظام اسلامی و ولایت فقیه تجدید میثاق کردند.
پیمان جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک نیز در پیامی پس از این راهپیمایی از شور و اشتیاق انقلابی مردم ولایت مدار شهرستان اندیمشک تقدیر کرد.
در پیام پیمان جهانگیری آمده است:این حماسه کم نظیر برگ زرین دیگری در افتخارات مردم شهید پرور شهرستان اندیمشک است که بصیرت و بیداری خود را نشان دادند.
7281/6068
خبرنگار:زهرا دهقان-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.