آیت ا... محسن حیدری آل‌کثیر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کسانی که اقدام به آشوب کردند وابسته به اجنبی هستند این افراد گوش به فرمان ترامپ و نتانیاهو هستند که می‌خواهند انتقام آتش افروزی آمریکا را بگیرند.
وی افزود: البته معترضان باید بدانند که کارهایشان چقدر در چارچوب قانون قابل پیگیری است و منتج به نتیجه می شود و باید آگاه باشند که اگر بخواهند خارج از قانون به مطالباتشان بپردازند نتیجه ای جز ناآرامی و کارهای ضد امنیتی پیدا نخواهد کرد.
عضو مجلس خبرگان رهبری در خوزستان توضیح داد: تجمعات اخیر پدیده نوظهوری نیست و پیش از این هم سابقه آن را داشته ایم، مثلا در فتنه 88 برخی از افرادی که تجمع کردند قصد مقابله با نظام را نداشتند بلکه تنها اعتراضات سیاسی در حوزه انتخابات داشتند اما ناگهان افرادی به جمع اضافه شدند که مسیر اعتراضات را عوض کردند و جنبه ضد انقلابی به خودش گرفت.
وی ادامه داد: در اجتماعات اخیر اهواز و دیگر شهرهای کشور نیز افرادی که در ابتدا حضور داشتند معترض به اوضاع اقتصادی، افزایش گرانی، فساد مالی و...بودند و بانیان این تجمعات قصد سویی نداشتند اما در میانه راه افرادی سوار بر موج شدند که ربطی به افراد معترض نداشت؛ اینها بیشتر شعارهای ضد انقلابی و ضد ایرانی دادند که در میان آنها افرادی ناباب ورود پیدا کردند که کارشان توهین به مقدسات بود.
آیت ا... حیدری وحدت ملی را از مسلمات انقلاب و خطوط قرمز و اصلی نظام دانست و گفت: آحاد ملت از همه اقشار، اقوام و سلیقه‌ها دور یک محور واحد که رهبری و قانون اساسی است باید جمع شوند و در مقابل سوء استفاده‌های اجنبی‌ها صف واحدی داشته باشند.
وی اظهار کرد: راهپیمایی‌ امروز اهواز شکوه وحدت را تجلی می‌کند که در راستای تقویت پیوند ملیِ وحدت آفرین، پیروی از رهبری، دفاع از حریم ولایت و اصول اساسی ملت و انقلاب برگزار شده است.
در چند روز گذشته در برخی شهرهای خوزستان و دیگر استان ها افرادی نسبت به وضعیت اقتصادی کشور اعتراض داشته که برخی فرصت طلبان با سوء استفاده از این تجمعات اقدام به تخریب برخی اموال عمومی در این شهرها کردند.
7164/ 6037
خبرنگار: عاطفه جوادی ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.