به گزارش ایرنا این راهپیمایی به دعوت نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، و در پاسخ به اقدامات هنجارشکنانه افرادی معدود و محکومیت رفتارهای غیرقانونی آنها از جمله تخریب اموال عمومی در چند روز گذشته در اهواز و برخی دیگر از شهرهای کشورمان صورت گرفته است.
گزارش خبرنگار ما حاکیست از ساعاتی پیش از آغاز راهپیمایی اقشار مختلف مختلف مردم، با تجمع در میدان بسیج و مولوی، منتظر آغاز راهپیمایی بودند
مردم مومن و بصیر اهواز با سر دادن شعارهای ا... اکبر - خامنه ای رهبر، مرگ بر فتنه گر، کار فتنه تمام است- این آخرین پیام است، حسین حسین شعار ماست - شهادت افتخار ماست به طرف چهارراه آبادان محل پایان راهپیمایی در حرکت هستند.
حضور اقشار مختلف به ویژه اقدام مختلف از جمله عشیره های عرب اهواز، بختیاری با لباس محلی و نیز اقشاری مانند جامعه ورزشکاران که لباس ورزشی در این راهپیمایی شرکت کرده اند، چشمگیر است.
قرار است در پایان راهپیمایی شکوه وحوت،آیت ا... سیدمحمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز سخنرانی کند.
گفتنی است اقدام هنجار شکن افرادی معدود در چند روز گذشته در تخریب اموال عمومی و آتش زدن برخی اماکن، خشنودی و حمایت وقیحانه و دخالت در امور داخلی ایران اسلامی را از سوی برخی سران آمریکا ، انگلیس ، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی را در پی داشته است.
9879 /6037
خبرنگار: محمد شاکری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.