به گزارش ایرنا حجت الاسلام حمید رسایی روز شنبه در آیینی که به منظور گرامیداشت حماسه 9 دی در حسینیه ثارلله آبادان برگزار شد اظهار کرد:حماسه 9 دی نقطه عطف افتخارات ملت انقلابی و با بصیرت ایران اسلامی بود.
وی گفت: در این روز که مردم با رهبر فرزانه بیعت کردند نشان دادند که آنها انقلاب خود را قبول دارند و اجازه نخواهند داد دشمنان و عوامل خود فروخته داخلی آنها باعث ناامنی در کشور شوند.
وی تصریح کرد:9 دی تا 9 سال پیش یک روز عادی بود ولی بعد از آن فتنه به روز ملی و ایام ‌الله تبدیل شد و باید خاطره آن را برای همیشه زنده نگه داریم تا بازخوانی برای جوانان باشد.
حجت الاسلام رسایی گفت:فتنه 88 که هشت ماه روشن بود در 9 دی با اجتماع بزرگ خود جوش مردم ولایی و انقلابی و با اعلام برائت و بیزاری از سران فتنه خاموش شد.
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:فتنه گران در سال 88 اصل نظام را نشانه رفته بودند ولی غافل از این بودند که مردم حامی اصلی این نظام انقلابی هستند.
وی افزود:انتظار می رفت پس از سخنرانی رهبر انقلاب اسلامی در نماز جمعه تهران، فتنه گران فرمایشات وی را تمکین کنند ولی آنها هدفشان تضعیف این انقلاب بود.
حجت الاسلام رسایی اظهار کرد:باز هم ممکن است کسانی تلاش کنند تا نظام انقلاب اسلامی دشمن شاد شود، کسانی که قبلا امکانات را در اختیار داشتند و امروز در نقش نقاد و معترض هستند، ولی آنها به جای مدعی گری باید پاسخگوی اعمال خود باشند.
وی افزود:هر 10 سال یک فتنه جدیدی در ایران به وجود می‌ آید و این مورد را تاریخ نشان داده است که در سال 67 اولین فتنه اصلی در داخل جمهوری اسلامی و توسط منتظری که قائم مقام امام خمینی (ره) بود شکل گرفت.
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت:در سال 78 نیز فتنه ‌ای در مقابل نظام اسلامی ایجاد شد و هدف اصلی این افراد از بین بردن ولایت فقیه و استکبارستیزی بود و در سال 88 نیز فتنه ای بنام جنبش سبز باز هم در راستای زدن نظام جمهوری اسلامی رقم خورد.
وی افزود:برخی ها نگران ریزش انقلابیون هستند ولی این ریزش ها انقلاب را تضعیف نمی کنند چرا که انقلابی که ریزش نداشته باشد از پایه مشکل دارد.
به گزارش ایرنا به مناسبت 9 دی ،روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و امامت ، مردم آبادان همزمان با شهرهای دیگر استان خوزستان با برپایی راهپیمایی پرشور و طنین فریادهای انقلابی و حماسی ، بر تبعیت از ولایت فقیه و صیانت از آرمان های مقدس انقلاب اسلامی تاکید کردند.
در این مراسم مردم آبادان با آرمان های بلند انقلاب ، ولایت فقیه و اسلام تجدید بیعت کردند.
7104/7165
خبرنگار:مسعود گادار**تنظیم کننده: حمید رضا ترابی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.