به گزارش ایرنا هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم مومن و بصیر اهواز پیش از ظهر شنبه پس از تجمع در آستانه مقدس حضرت علی ابن مهزیار اهوازی(ع) با برپایی راهپیمایی و سر دادن شعاری انقلابی ، حماسی و ضد امریکایی صهیونیستی بر تداوم راه پرافتخار انقلاب اسلامی و تبعیت کامل از منویات مقام معظم رهبری تاکید کردند.
در طول این راهپیمایی هزاران نفر دیگر نیز از خیابان ها متصل به 24متری آزادگان اهواز با موج خروشان مردم همسو و همراه شدند.
راهپیمایی مردم اهواز تا حسینیه عاشقان ثارالله ادامه داشت و در طول این راهپیمایی نیز شعارهایی در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی سر داده شد.
حجت الاسلام سیدلطف الله سپهر رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان در اجتماع بزرگ مردم اهواز در آستانه مقدس حضرت علی ابن مهزیار اهواز(ع)، 9 دی 88 را سنبل دفاع تمام قد امت از امامت و ولایت و دلدادگی عمیق و قلبی آنان به آرمان های مقدس انقلاب اسلامی و نهضت عاشورا و تجدید پیمان با امام راحل و شهدای گرانقدر توصیف کرد.
وی گفت: در 9 دی مردم حقیقتا' با همه وجود و اخلاص و البته درک عمیق از موقعیت حساس انقلاب اسلامی وارد میدان شدند و گلوی فتنه و فتنه گران را فشردند و دشمنان قسم خورده و کینه توز انقلاب اسلامی را مایوس و منزوی کردند.
سپهر افزود: حماسه درس آموز 9 دی 88 همچون یوم الله 22 بهمن 57 باید برای همیشه زنده بماند و اهمیت و برکات آن برای نسل های آینده بازگو شود.
به گزارش ایرنا به مناسبت 9 دی ،روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و امامت ، مردم شهرهای استان خوزستان با برپایی راهپیمایی پرشور و طنین فریادهای انقلابی و حماسی ، بر تبعیت از ولایت فقیه و صیانت از آرمان های مقدس انقلاب اسلامی تاکید کردند.
6065/6002
خبرنگار:محمدرضا بنوره**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.