صادق سلامت شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: در 2 هفته گذشته تعداد زیادی زمین لرزه منطقه گوریه شوشتر را لرزانده و به همین دلیل ماموران امدادی جمعیت هلال احمر خوزستان و شوشتر در حالت آماده باش قرار گرفته اند.
وی با اشاره به اینکه از زمان وقوع نخستین زلزله صبح امروز در شهر گوریه شوشتر از سوی مدیریت بحران خوزستان آماده‌باش کامل به نهادهای امدادی داده شده، ادامه داد: یک محوطه وسیع با چند سوله به عنوان سکونتگاه اضطراری برای شهروندان آماده و امکانات لازم مانند چادر و سایر مواد مورد نیاز توسط عوامل جمعیت هلال احمر آماده شده است.
سلامت خاطرنشان کرد: به منظور بررسی اوضاع منطقه فرماندار، بخشدار، مسئولان امدادی و هلال‌احمر به طور متناوب در منطقه حاضر شده و در حال آماده‌باش کامل هستند.
بر اساس این گزارش، گوریه با جمعیتی حدود سه هزار 500 نفر به عنوان مرکز بخش شعیبیه شوشتر در 2 ماه گذشته شاهد بیش از 45 زمین لرزه ه با شدت بین 2 تا چهار ریشتر بوده است.
از صبح روز شنبه تا ظهر امروز 15بار گوریه لرزید به همین دلیل مدارس منطقه گوریه شوشتر در 2 نوبت صبح و بعد از ظهر به دلیل زمین لرزه تعطیل اعلام شدند.
7158 / 6037
خبرنگار: زینب فرحانی ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.