به گزارش ایرنا غفور کامروا عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد:بازی بسیار سختی برابر پالایش نفت آبادان تجربه کردیم و حریف با شایستگی به پیروزی رسید.
وی افزود:بازی کاملا یک طرفه بود زیرا پالایش نفت آبادان در تمامی دقایق این دیدار برتر از ما نشان داد.
سرمربی بسکتبال رعد پدافند اهواز گفت:در بازی قبلی روز سختی را پشت سر گذاشتیم و پالایش نفت توانست با استفاده از خستگی بازیکنانمان شیرازه تیم را از هم بپاشد.
کامروا تصریح کرد:پالایش نفت آبادان می توانست با اختلاف بیشتری ما را شکست دهد ولی خیلی موارد در زمین رعایت شد تا شکست بر ما سنگین تر متحمل نشود.
وی افزود:بدلیل مشکلات مالی توان جذب بازیکن خارجی را نداریم و هزینه های جاری تیم را کادر فنی و سرپرست تیم متحمل شده اند.
کامروا گفت:هیچکس در استان خوزستان به این تیم کمک نمی کند و کار کردن در این شرایط بسیار سخت است.
وی با اشاره به درگیری 2 بازیکن خود در جریان این دیدار گفت:این شکست در نیمه اول روی روحیه تیم اثر منفی گذاشته بود که درگیری کوچکی بین بازیکنان ایجاد شد ولی همین که آنها مجانی برای این تیم زحمت می کشند جای تقدیر دارد.

هماد سامری سر مربی پالایش نفت آبادان هم عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد:بازی به لحاظ کیفی شرایط بسیار خوبی داشت و ما موقعیت های خوبی روی سبد حریف ایجاد کردیم.
وی افزود:بعد از شکستی که هفته گذشته متحمل شدیم خود را برای پیروزی در این دیدار آماده کردیم که با درخشش بازیکنانم به این نتیجه رسیدیم.
سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت:بازیکنان ما تمامی نکاتی که کادر فنی انتظار داشت را در این بازی اجرایی کردند.
سامری تصریح کرد:بازیکنان ذخیره ما بخصوص کسانی که تا کنون بازی به آنها نرسیده بود نیز نمایش قابل قبولی داشتند و همه این موارد پیروزی ما را در این دیدار رقم زد.
وی افزود:امروز تیمی کامل بودیم و کاملا بازی را در اختیار داشتیم و خدا را شکر هواداران را راضی به خانه فرستادیم.
تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان عصر امروز از هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر کشور برابر میهمانش رعد پدافند هوایی اهواز با نتیجه 105 بر 57 پیروز شد.
7104/7165/6064
خبرنگار:مسعود گادار**تنظیم کننده:حمیدرضا ترابی فرد** انتشار: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.