به گزارش ایرنا وینفرد شفر روز پنجشنبه پس از پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل استقلال خوزستان در اهواز اظهار کرد: از دیدن این همه هوادار آن هم در یک بازی بیرون از خانه غافلگیر شدم و بسیار خوشحالم که استقلال در شهرهای دیگر مانند مشهد یا اهواز بیشتر از تیم میزبان تماشاگر دارد.
سرمربی تیم استقلال تهران با بیان این که در نیمه اول فشار بسیاری بر روی دروازه حریف وارد کردیم هر چند آن ها یک شوت خوب به سمت دروازه ما زدند که با عکس العمل دروازه بان مان راهی اوت شد افزود: ما در این دیدار سه گل زدیم که عملکرد بسیار خوبی برای ما به شمار می رود هر چند هنوز مشکلاتی داریم که باید رفع شود.
وی در خصوص گلی که علی قربانی در نیمه دوم به ثمر رساند گفت: اگر چه این گل با شانس همراه بود ولی باید گفت که شانس جزیی از فوتبال است.
وی اظهار کرد: همچنین روزبه چشمی با گلی که زد عملکرد خوبش را در این بازی تکمیل کرد اما متاسفم که در دیدار آینده به علت سه اخطاره شدن این بازیکن را در اختیار نداریم.
شفر با بیان این که عملکرد تمام بازیکنان تیم باعث شد که گل نخوریم و این موضوع نقطه قوتی برای ما به شمار می رود افزود: ما باید در کار تیمی بهتر شویم و از موقعیت های بدست آمده در هر بازی بهترین استفاده کنیم.
وی گفت: از عملکرد سید مجتبی حسینی مدافع جوانم در این دیدار بسیار راضی هستم و باید بگویم این بازیکن بهترین مدافع ایران است.
وی در پاسخ به این پرسش که تا چه اندازه به قهرمانی در این فصل امیدوار هستید گفت: تا پایان فصل بازی‌های زیادی باقی مانده است و از اکنون نمی توان راجع به این موضوع صحبت کرد اما باید گفت که این نتایج کافی نیست و باید سخت کار کنیم تا به صدر جدول نزدیک تر شویم.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به این که بازیکنانش علاوه بر موفقیت باشگاه باید برای خوشحالی هواداران بجنگندند افزود: در پایان بازی تماشاگران و بازیکنان با هم به تشویق ایسلندی به شادی پرداختند که این موضوع برای موفقیت تیم در ادامه راه بسیار موثر است.
وی در خصوص برنامه تیمش در ادامه مسابقات گفت: ما باید در سه جام بازی کنیم این در حالی است که فاصله بازی‌ های ما در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر کم است و هر 4 روز باید به میدان برویم لذا به تبع بازیکن محروم و مصدوم زیادی خواهیم داشت.
شفر اضافه کرد: در آینده قطعا یک یا دو بازیکن دیگر به ترکیب ما اضافه خواهد شد که گزینه اصلی ما در پست مهاجم است.
شفر در پایان از مذاکرات چند باشگاه اروپایی با بازیکنان استقلال خبر داد و گفت: وقتی یک بازیکن با تیمش قرارداد دارد و بخواهد به اروپا برود، باید باشگاه مقابل چند میلیون دلار پرداخت کند تا از باشگاهش جدا شود.
وی گفت: در فصل نقل و انتقالات تیم های اروپایی بیش از 10 تا 17 میلیون یورو هزینه می‌کنند لذا هر باشگاهی که بازیکنان ما را بخواهد، باید پول زیادی بدهد.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و استقلال تهران در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر با برتری 3 بر صفر استقلال تهران به پایان رسید.
9879/6064
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار: محمد شاکری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.