به گزارش ایرنا دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و استقلال تهران روز پنجشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد.
پیش از شروع بازی، بازیکنان دو تیم با در دست داشتن بنری روز 9 دی روز بصیرت و میثاق امت را گرامی داشتند.
وینفرد شفر پیش از بازی به سمت عبدالله ویسی سرمربی تیم میزبان رفت که مورد استقبال آن ها قرار گرفت.
استقبال پرشور تماشاگران اهوازی از این دیدار باعث شد که راه های ورودی به ورزشگاه غدیر اهواز با ترافیک سنگین همراه شود.
حضور تماشاگران فولاد و استقلال اهواز با در دست داشتن پرچم های قرمز و آبی که برای حمایت از استقلال خوزستان به ورزشگاه آمده بودند از دیگر حواشی این بازی به شمار می رفت.
تماشاگران خوزستانی با سر دادن شعار خوزستان برزیلته از تیم خود حمایت کردند و هواداران استقلال تهران با ورود بازیکنان این تیم به زمین آن ها را تشویق کردند.
وریا غفوری در دقیقه هفت با توپ ربایی از بازیکنان استقلال خوزستان موفق شد از محوطه جریمه دروازه آبی های خوزستان را باز کند.
تردد تماشاگران حاضر در جایگاه ویژه ورزشگاه موجب عدم دید مناسب خبرنگاران شد این در حالی است که این موضوع در بازی هفته گذشته بین دو تیم فولاد و پرسپولیس اتفاق افتاده بود.
در بین دو نیمه بازی، بهنام برزای بازیکن خوزستانی تیم استقلال تهران به شدن از سوی هواداران این تیم تشویق شد.
در دقیقه 47 بازی سلمان بحرانی با گل به خودی برای دومین بار دروازه آبی های خوزستان را باز کرد تا امیدهای ویسی برای کسب امتیاز در این بازی از بین برود.
در دقیقه 53 این دیدار وریا غفوری در حالی که قصد زدن ضربه کرنر را داشت، هواداران منتصب به استقلال خوزستان به سمت او سنگ پرتاب کردند که این موضوع باعث توقف یک دقیقه بازی شد.
با ورود پژمان منتظری در نیمه دوم، امید ابراهیمی به سمت این بازیکن با تجربه رفت تا بازوبند کاپیتانی را بر بازوی او ببندد اما با مخالف منتظری رو به رو شد.
روزبه چشمی بازیکن تیم استقلال تهران در دقیقه 75 بازی با یک ضربه استثنایی از درون محوطه جریمه سومین گل این تیم را به ثمر رساند.
بهروز مکوندی پس از دریافت گل سوم تیمش از روی عصبانیت بطری آب را با پا لگد زد.
در دقیقه 84 این دیدار یکی از هواداران استقلال تهران وارد زمین شد و سپس به سمت نیمکت این تیم رفت که با دخالت بازیکنان و مربیان استقلال به بیرون منتقل شد.
در دقیقه 86 هواداران تیم استقلال تهران با پرتاب شی به درون زمین موجب توقف بازی شدند که با خواهش مهدی رحمتی و امید ابراهیمی این موضوع خاتمه یافت.
در این دیدار وحید نامداری، یونس دلفی و فرزاد بهمنی از تیم استقلال خوزستان و میثم کریمی و روزبه چشمی از داور کارت زرد دریافت کردند.
بازیکنان تیم استقلال تهران پس از پایان بازی به سمت تماشاگران خود رفتند و با تشویق ایسلندی از حمایت های آن ها تشکر کردند.
9879/6064
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.