رضا رضایی رییس هیات تیراندازی با کمان خوزستان روز پنجشنبه و در حاشیه این مسابقات به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این مسابقات با حضور بیش از ١٥٠ ورزشکار به مدت 2 روز در رشته های ریکرو و کامپوند در حال برگزاری است.
وی ادامه داد: در این مسابقات ١٢ نفر شامل ٦ نفر از بانوان و ٦ نفر در بخش آقایان برای حضور در تیم ملی تیر و کمان کشور انتخاب می شوند.
رضایی با بیان این که مسابقات رشته ریکرو امروز و کامپوند روز جمعه برگزار می شود، عنوان کرد: تعداد نفرات منتخب برای رشته های ریکرو و کامپوند ٦ نفر است.
وی یادآور شد: پس از سال ها که هیئت تیراندازی با کمان استان فعالیت کمی داشت، تحولی صورت گرفته و امیدواریم شرایط تیراندازی با کمان استان بهتر شود.
رییس هیئت تیراندازی با کمان استان با اشاره به استعداد خوزستان در این رشته ورزشی گفت: با توجه به پیشینه استان در ورزش تیر انداری با کمان، استان می تواند یکی از قطب های این ورزش باشد.
وی ادامه داد: استان مستعد این ورزش است و استعدادهای زیادی وجود دارد بنابراین با مهیا کردن این بستر و برنامه ریزی های لازم و استعدادیابی بتوانیم در این ورزش پیشرفت کنیم.
رضایی با بیان این که اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان در استان خوزستان برگزار می شود، بیان کرد: اردوی اعضای تیم ملی ظرف ٢٠ روز آینده در شهرستان امیدیه برگزار و قرار شده تعدادی از اعضای تیم تیر اندازی با کمان استان با تایید کادر فنی تیم ملی در کنار این تیم خواهند بود تا از تجربیات اعضای تیم ملی استفاده کنند.
رییس هیات تیراندازی خوزستان توضیح داد: شرکت کنندگان با هر گونه شرایط جسمی امکان شرکت در مسابقات را دارند و هیچ منع سنی یا قانونی وجود ندارد.
وی گفت: با توجه به امکانات ورزشی و شرایط تیم امیدیه در لیگ کشوری، این شرایط مهیا است که اردوی تیم ملی در امیدیه برگزار شود.
رضایی بیان کرد:مسابقات انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان به منظور انتخاب اعضای این تیم برای شرکت در مسابقات آسیایی تایلند برگزار شده است.
در این مسابقات ١٥٠ ورزشکار از ٢٣ استان کشور شرکت کرده اند. تعداد بانوان شرکت کننده در این دوره از مسابقات در بخش ریکرو ٣٦ نفر و آقایان ٥٦نفر است.
پیش از این در جواد مندنی زاده تیم ملی نوجوانان و جوانان و غلامرضا رحیمی در تیم ملی بزرگسالان عضویت داشته است.
6068
خبرنگار: سپیده اسکندری**انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.