به گزارش ایرنا مهران شاهین طبع روز دوشنبه پس از پیروزی تیمش مقابل شهرداری تبریز در ماهشهر اظهار کرد: در کوارتر اول و دوم این دیدار، برتر از حریف نشان دادیم و توانستیم فاصله امتیازات را بیشتر کنیم اما در نیمه دوم خوب نبودیم.
سرمربی تیم پتروشیمی با بیان این که فاصله امتیاز ما با تیم حریف موجب شد که در نیمه دوم تمرکز خود را از دست دهیم افزود: در نیمه دوم بسیاری از توپهای ما از روی کم دقتی بازیکنان تبدیل به گل نشد و این موضوع کار ما را در اواخر بازی سخت کرد.
وی عنوان کرد: در دقایق آخر بازی بچه های ما از تجربه خود به خوبی استفاده کردند و در نهایت پیروز این بازی شدیم هر چند که از بازی خوب حریف نباید غافل شد.
در ادامه مهران حاتمی سرمربی تیم شهرداری تبریز با بیان این که از ابتدا مشخص بود که شاهد بازی خوبی بین دو تیم خواهیم بود، گفت: در کوارتر اول و دوم بازی اصلا خوب نبودیم اما در نیمه دوم نشان دادیم که توان تیم ما چه مقدار است.
وی به حواشی موجود در تیمش اشاره کرد و گفت: درون تیم ما حواشی بسیاری وجود دارد که باید در ادامه راه این مورد برطرف شود.
سرمربی تیم شهرداری تبریز ضمن اعتراض به عملکرد داوری این دیدار گفت: تمام داوران من را می شناسند و بارها مورد توجه خود قرار داده اند اما باید بگویم که در بازی امروز می توانستند در تصمیماتشان صبورتر باشند و بازیکنان مارا پنج اخطاره نکنند.
وی ادامه داد: متاسفانه بهترین بازیکن خود را به خاطر یک خطای بی معنا در لحظات حساس بازی از دست دادیم و همین امر موجب شد که در بازی ما تزلزل ایجاد شود.
دیدار بین دو تیم پتروشیمی و شهرداری تبریز در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر بسکتبال با برتری 71 بر 66 پتروشیمی به پایان رسید.
/6002/9879
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.