به گزارش ایرنا تیم پتروشیمی بندرامام روز دوشنبه در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر بسکتبال در ماهشهر پذیرای تیم شهرداری تبریز بود که با نتیجه 71 بر 66 مقابل این تیم به برتری رسید.
با توجه به این که دو تیم پتروشیمی و شهرداری تبریز مکان های اول و دوم جدول را به خود اختصاص داده بودند، حساسیت این دیدار دوچندان شده بود و پیروزی دراین بازی برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار بود.
در کوارتر اول این دیدار شاگردان مهران شاهین طبع که از تجربه بیشتری نسبت به بازیکنان شهرداری برخوردار بودند از حریف خود پیش افتادند و با نتیجه 19 بر 13 به برتری رسیدند.
در کوارتر دوم تیم پتروشیمی بندرامام با پرتاب های بی نقص بازیکنانش گوی سبقت را از حریف خود ربود و با نتیجه دور از انتظار 26 بر 8 پیروز این کوارتر شد.
بازیکنان تیم شهرداری تبریز که نمی خواستند به راحتی بازنده این دیدار شوند در کوارتر سوم به خود آمدند و در دفاع و حمله برتر از تیم پتروشیمی نشان دادند و در نهایت با احتساب 25 بر 15 به برتری رسیدند.
در کوارتر چهارم اگر چه بازیکنان شهرداری عملکرد بهتری نسبت به بازیکنان تیم پتروشیمی به نمایش گذاشتند و با نتیجه 20 بر 11 به برتری دست یافتند اما در نهایت با حساب 71 بر 66 بازنده این دیدار شدند تا چهارمین شکست خود را در لیگ امسال تجربه کنند.
تیم پتروشیمی بندرامام در حال حاضر با کسب 28 امتیاز در صدر جدول قرار دارد این تیم هفته آینده باید در تهران به مصاف تیم نیروی زمینی برود.
9879/6002
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.