مدیر آموزش و پرورش شهرستان گتوند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: مدرسه شهید بشیری( عصمت قدیم) در بخش مرکزی شهرستان گتوند در سال 1344 افتتاح شد که به دلیل قدمت بالا و فرسودگی تخریب شد.
یوسف علیدادی با بیان اینکه این واحد آموزشی با اعتبارات بنیاد برکت بازسازی می شود
افزود:ساخت یک واحد آموزشی 6 کلاسه به جای این فضای آموزشی فرسوده آغاز شده و پیش بینی شده تا ساخت آن قبل از آغاز سال تحصیلی آینده به پایان برسد.
قیصر امین پور شاعر معاصر انقلاب و دفاع مقدس یکی از دانش آموزان این مدرسه بود.
مدیر آموزش و پرورش گتوند با بیان اینکه این شهرستان از کمبود مدارس رنج می برند، گفت: مدرسه شهید بشیری به دلیل قدمت بالا و فرسودگی ، برای جلوگیری از حوادث برای دانش آموزان تعطیل شد.
علیدادی افزود: بخشی از این واحد آموزشی در بارندگی 2 سال گذشته تخریب شد و دانش آموزان به مدرسه دیگری منتقل شدند و مدرسه تعطیل شد.
وی افزود: در مکان اختصاص یافته به ساخت مدرسه شهید بشیری هیچ واحد آموزشی وجود ندارد و مشکلات زیادی برای دانش آموزان و ساکنان این مناطق بوجود آمده لذا تسریع در ساخت آن ضرورت دارد.
شهرستان گتوند حدود 11هزار و500 دانش آموز شهری و روستایی و یکهزار و 600 دانش آموز عشایری دارد. شهرستان گتوند با 74 هزار نفر جمعیت در شمال استان خوزستان واقع شده که دارای دو بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهرگتوند،صالح شهر،ترکالکی، جنت مکان ، سماله و نیز 45 روستا است.
7467/6068
خبرنگار:باقرابراهیمی**انتشار: محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.