به گزارش ایرنا دو تیم خوزستانی استقلال و تراکتورسازی روز سه شنبه در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با حاشیه هایی همراه بود که در ذیل می خوانیم:
این دیدار اگر چه رایگان اعلام شده بود اما تماشاگران اندکی به ورزشگاه آمدند و تنها 700 نفر از نزدیک نظاره گر بازی بودند.
تیم استقلال خوزستان در این دیدار بر خلاف هفته های گذشته به دلیل جدا شدن برخی از بازیکنانش در نیمه فصل، با چند تغییر وارد میدان شد همچنین در سوی مقابل تراکتوری ها با پنج تغییر در ترکیب خود وارد میدان شدند.
اسکوربرد ورزشگاه غدیر اهواز که از هفته یازدهم لیگ برتر خاموش شده بود همچنان خراب بود.
در دقیقه 92 بازی فرزاد حاتمی به دلیل بازی خطرناک توسط داور از زمین اخراج شد. این بازیکن پس از اخراج قصد نشستن در جایگاه ویژه تماشاگران را داشت که از حضور او ممانعت شد.
کادر فنی تیم تراکتورسازی پس از 90 دقیقه بازی به سمت داور رفته و نسبت به اخراج حاتمی اعتراض کردند.
در وقت اضافه دوم بازیکن تراکتورسازی در محوطه جریمه سرنگون شد که داور ادامه بازی را اعلام کرد این موضوع اعتراض شدید نیمکت تراکتورسازی را درپی داشت به گونه ای که یحیی گل محمدی بطری آب را با پا شوت کرد.
در دقیقه 114 بازی تیم تراکتورسازی صاحب یک موقعیت پنالتی شد که سنگربان استقلالی ها با واکنش استثنایی خود ضربه محمد ایرانپوریان را مهار کرد.
بعد از زدن ضربه پنالتی کادر فنی دو تیم با یکدیگر درگیر شدند که این موضوع باعث شد کریم بوستانی مربی دروازه بانان استقلال خوزستان از زمین اخراج شود.
در ضربات پنالتی جونیور مارینی، سلمان بحرانی، میثم دورقی و عبدالله بهمنی برای استقلال خوزستان گلزنی کردند. همچنین محمد ایرانپوریان، مهدی مهدی پور و دانیال اسماعیلی فر پنالتی های خود را تبدیل به گل کردند همچنین محمدرضا مهدی زاده و محمدرضا آزادی دو بازیکن دیگر تیم تراکتورسازی در زدن پنالتی ناموفق بودند.
در این دیدار مهدی کیانی از تیم تراکتورسازی و محمدامین آرام طبع از تیم استقلال خوزستان از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.
بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال خوزستان پس از پیروزی در این بازی به سمت تماشاگران خود رفتند و با تشویق ایسلندی از حمایت های آن ها تشکر کردند.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان پس از پایان بازی به درون رختکن استقلالی ها رفت و به آن ها قول پرداخت پاداش را داد.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و تراکتورسازی تبریز در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی با برتری 4 بر 3 استقلال خوزستان در ضربات پنالتی به پایان رسید.
9879/6002
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.