به گزارش ایرنا افشین حیدری روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در اهواز اظهار کرد: افتتاح سالن رزمی و وزنه برداری شهرستان مسجدسلیمان، افتتاح استخر شهرستان گتوند، بازدید از مجموعه ورزشی شهید مجدیان دزفول، افتتاح زورخانه و استخر شهدای اندیمشک، جاده سلامت کوی لور و کوی نیرو اندیمشک از مهمترین برنامه های سفر وزیر ورزش و جوانان به خوزستان می باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود: با توجه به اهمیت موضوع حضور جوانان در مباحث مختلف جامعه تلاش کردیم بخشی از خانه های جوان شهرستان ها را در این سفر افتتاح کنیم و امیدواریم ظرف سه سال آینده تمام شهرستان های استان یک خانه جوان داشته باشند.
وی به افتتاح مجموعه بزرگ ورزشی روباز 4 آذر اندیمشک در سفر وزیر ورزش و جوانان به استان اشاره کرد و گفت: انعقاد تفاهم نامه بین وزارت ورزش و جوانان و استانداری خوزستان برای توسعه ورزش استان و تکمیل نواقص سالن چهار هزار و 500 نفری اهواز پس از 12 سال از جمله اقداماتی است که در سفر وزیر انجام می شود.
حیدری عنوان کرد: تا پایان سال 96، پنج استخر جدید در شهرستان های گتوند، اندیمشک، ماهشهر و اهواز به سرانه فضاهای ورزش آبی استان اضافه خواهد شد همچنین خوابگاه ورزشی بندرامام خمینی به بهره برداری می رسد، تمام تلاش ما بر این است که توسعه زیرساخت های ورزش استان با هدف گذاری از پیش تعیین شده،ظرف سه سال آینده سرعت خوبی پیدا کند.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که در ورزش نمی توان به صورت جزیره ای عمل کرد و باید از ظرفیت تمام دستگاه های اجرایی استفاده کرد، افزود: بنا داریم به زودی انجمن خیرین ورزش استان را راه اندازی کنیم چرا که حضور این قشر از جامعه می تواند کمک بسیار مفیدی به تکمیل زیرساخت های ورزشی استان کند.
وی در پایان به راه اندازی پیست اسب سواری در استان اشاره کرد و گفت: مشاور این طرح فرانسوی است و زمین لازم برای اجرای این مجموعه اسب سواری به وسعت 40 هکتار مهیا شده است. با توجه به مشارکت دانشگاه شهید چمران اهواز در میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی 2018، بهسازی اماکن ورزشی این دانشگاه از دیگر اولویت های کاری ماست.
9879/6002
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.