به گزارش ایرنا حجت الاسلام امینی شامگاه دوشنبه در مراسم وداع با 55 شهید دوران دفاع مقدس در معراج شهدای اهواز اظهار کرد: امنیت امروز ، آبرو ، بصیرت، ولایتمداری و اقتدار ایران اسلامی را مدیون شهدای والا مقام دوران دفاع مقدس و مدافع حرم هستیم.
وی افزود: این استقبال ها و بدرقه های شهدا برای ما بسیار ارزشمند است چرا که گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و آرمان های انقلاب است که ارتقا دهنده اقتدار ما است.
امام جمعه مسجد سلیمان ادامه داد: اگر این شهدا به میدان جهاد نمی رفتند فساد منطقه را در بر می‌گرفت وآگاهی به همین نکته کافی است تا همواره راه این شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهیم .
وی بیان کرد: در حال حاضرتفکر این شهدا از مرزهای سوریه، لبنان، یمن، بحرین و عراق گذر کرده و راه و مرام آنها در حال گسترش در جهان است لذا با تکیه بر این تفکر می توانیم تمام قله های جهان را فتح کنیم.
حجت الاسلام امینی تصریح کرد: بازگشت این شهدا به میهن اسلامی ، تلنگری برای ماست تا به خود آمده و در برابر استکبار کوتاه نیاییم.
آیین وداع با پیکر مطهر 55 شهید دوران دفاع مقدس شامگاه دوشنبه با حضور آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری و جمعی از مسئولان و مردم ولایتمدار استان در معراج شهدای اهواز برگزار شد.
این شهدای والا مقام صبح دوشنبه از طریق مرز شلمچه به کشور منتقل شدند.
7152/6002 خبرنگار: محمد رضا خبازان**انتشار : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.